Emmeli Kolsut

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emmeli - 3 oktober 2012 22:07

För kommer fler bilder!

Love you! <3

Av Emmeli - 3 oktober 2012 22:06

För kommer fler bilder!

Love you! <3

Av Emmeli - 3 oktober 2012 21:32

Ryan har åkt kommer nog aldrig träffa han igen! Jag kommer sakna han jätte mycket! Vi har haft många dåliga stunder där jag ville ge upp men vi har haft fler bra stunder! <3

When I see your face, there's not a thing that I would change Cause you're amazing, just the way you are

Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been the one. You have been the one for me.

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you too Don't forget me, I beg

I'd like to be everything you want Hey horse , let me talk to you. If you were my never let you go.
I'm feelin' great  I'm feeling awesome let me explain  You are the reason I breathe You're  AMAZING AMAZING   You're A A A A-MAZING

Fast jag inte har haft han så länge så betyder han grymt mycket! :-) Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3

Kommentera något fint och gör mig gladare.... :-( <3

Av Emmeli - 3 oktober 2012 21:12

Hejsan! Nu är vi hemma efter en lång dag på väla med mamma! Jag köpte två par skor! Ett par till bröllopet och ett par till hösten! Jag tycker de är jätte fina! <3 Jag måste nog krama mamma extra mycket idag för skorna var inte så billiga! :-)

På väla köpte vi också bröllops present och träffa Lowe och hans mamma Camilla! <3

Av Emmeli - 3 oktober 2012 18:17

Åååå Åååå så gott har aldrig ätit så god nötmuffins i HELA mitt liv! <3

Av Emmeli - 3 oktober 2012 15:26

Hejsan! Ikväll kommer ett inlägg om Ryan... :-(

Just nu sitter jag i vår bil med mamma. Vi ska typ ha en " tjejkväll ". Vi har det lite då och då för annars umgås vi inte så mycket! Vi ska till väla och äta och kanske till Hööks! <3 men först ska jag till optikern.... Ååååå tänk om jag måste ha glasögon! Då kommer jag se ut som en ugly Betty. Bilden är på henne!


Av Emmeli - 3 oktober 2012 11:57

Av Emmeli - 3 oktober 2012 07:25

Efter jag kom hem åt jag middag sen putsa jag skorna sen gjorde jag paprika sallad! Den blev jätte god! <3

Ovido - Quiz & Flashcards