Emmeli Kolsut

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emmeli - 31 oktober 2012 21:43

Oj jag glömde berätta om Haloween! Det är iallafall bra att Nelly går bus eller godis med sina kompisar för då får man det de inte tycker om!! :-P

Av Emmeli - 31 oktober 2012 21:38

Idag var vi i Malmö med konfirmations gruppen! Vi spela rullstols basket och Goalboll det var super duper roligt! Jag. gjorde så att vårt lag vann när vi spela bakset! I Goalboll var det svårt att fånga bollen för den bara studsa över en... :-( Om ni inte vet vad det är så kan man alltid söka på Youtube ! Imorgon på ska jag rida Sigrid och på eftermiddagen så ska jag följa med på lagponny sm! <3

Av Emmeli - 30 oktober 2012 21:20

Vi hade grymt roligt! Vi skratta mest åt Tova för saker hon gjorde eller sa! <3 haha men vi skratta åt mina torra och roliga skämt! Hahahh <3<3<3

Av Emmeli - 30 oktober 2012 21:15

Hejsan nu är jag hemma efter en mycket tokig dag med Tova!

På morgonen så sätt jag redan på bussen och när vi var vid Tovas hållplats körde busschauffören bara förbi... Jag fick lite panik men Tova fatta ingenting så hon bara skratta och vinka till mig! <3. När chauffören efter ett tag fatta så stanna så Tova och en annan kvinna fick gå till bussen istället! <3<3 Men men

När vi var på knutan och vänta på att hoppa på bussen så hörde vi en man bakom oss säga att det borde finnas en rulltrappa upp till bussen?? Jag fick lite skrattatack ! <3

När vi kom fram så var vi tydligen inte anmälda? Men Tovas pappa hade anmält oss? Så det var tur att två personer inte kom för annars hade vi inte fått vara med! :-) :-(
Vi lärde oss inte så mycket om hur man ska måla naglarna utan typ bara hur man ska fila någlarna! Så man fick måla exakt hur man ville själv! Jag måla blått med vita prickar typ.. Inte så jätte nöjd! :-(

När vi var på väg till bussen kom jag på att de hade glömt att ta betalt så vi fick gå tillbaks men så hade de ingen växel till Tova så vi fick gå till bowlingen och växla ! <3

Precis när vi kom fram till busshållplatsen så kom vår buss till väla ! <3 haha vilken tajming! <3

På väla åt vi pecansnäcka! Tova älska också den! <3 :-)
sen lämna vi tillbaks mina höstskor för de var isönder!

Efter det skulle vi hämtning glasögon.... :'( det fanns jätte mycket godis och klubbor man fick smaka, jag och Tova nig riktigt många! Hahha när jag hade fått glasögon sa hon som hjälpte oss hejdå. Och vi gick! efter tio minuter ringer hon och säger att hon glömde ta betalt? Hahah hur kan man va så glömsk ?! Det var iallafall lite roligt! <3

Nu ska jag se färdigt på House! Imorgon ska jag med konfirmations gruppen till Malmö och spela basket i rullstol ! <3 hejdå! <3

Av Emmeli - 30 oktober 2012 11:56

Nu sitter jag på bussen! Bussen är om en minut hos Tova! <3

Av Emmeli - 29 oktober 2012 21:36

Idag har jag varit väldigt duktig. Jag har passat Hanna nästan hela dagen! Medans hon sov så städa jag rummet,damma, damsög och torka titlen! Duktigt va? <3

Imorgon ska jag och Tova på en kurs där man lär sig måla naglar,dekorera , nail art och dekor! Hoppas vi lär oss något nytt! <3<3 vi ska ta buss till knutan och sen en annan buss till statena! <3<3 Kursen ska hållas av en makeup artist i idrottens hus! <3 :-)

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI del 3 på feman ! Det är jätte stannade men hemskt! <3

Av Emmeli - 29 oktober 2012 19:40

På förra inlägget ska det stå kommentera istället för komma! <3<3

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards