Emmeli Kolsut

Alla inlägg under december 2012

Av Emmeli - 31 december 2012 10:54

Nu är vi på väg mot Göteborg eller ja Floda! Familjens kompisar bor där! Det kommer att vara några andra familjer där också! <3 :-)

Av Emmeli - 31 december 2012 10:51

Igår klippte jag mig! När jag klipper mig så måste man platta håret först för att se hur man ska klippa! Nu är iallafall topparna klippta och håret uppklippt! :-)

Av Emmeli - 28 december 2012 09:42

Igår jag på väla med Emma, cornelia, Ida och Tova. Det är ju mellandagsrea" så det var jätte mycket folk... Jah köpte två stycken BH och ett par mörkblå jeans! :)

Jag red också mogge för första gången. Han var super rolig att rida!!! :)

Av Emmeli - 26 december 2012 13:28

Igår åt vi kalkon och potatis

Av Emmeli - 25 december 2012 17:46

Dessa julklapps fick jag ! Plus ett bio- och resturang besök och 2200kr.

Jag fick:

Kofta- ser ut som oddmolly men den har en finare baksida.

Nagelsaker- tre Nagel lack, glitter , öronhänge och läppglans som inte är med på bilden.

Plånbok- Jag älskar den. Har önskat mig den länge!!

Sporrar- jag fick ett par sporrar

Body shop- fick lite olika små body shop saker

Ansikts masker

Vantar- jätte varma och päls utanpå.

Pälsväst- tur att det inte är riktig päls för då hade jag inte rört den.. Hahhaha
Benvärmare

Kalender- en speciell kalender till de som håller på med hästar

Body lotion- denna är grymt bra för att den är så f1

Skräp- häftigt skräp med nitar

Halsduk- superfin med spets och sånt

Strumpbyxor

Strumpor- jätte mjuka och varma

Väska

Halsband

Tröja- med häftig rygg

Tröja

Av Emmeli - 24 december 2012 23:11

!!!

Av Emmeli - 24 december 2012 17:36

!!!! Nu ska vi öppna våra julklappar!<3 :-)

Ovido - Quiz & Flashcards