Emmeli Kolsut

Alla inlägg under juni 2012

Av Emmeli - 29 juni 2012 21:30






Påväg mot Szczyrk!


 

                     


kolla så sött hanna är!

 

sen var vi i en skog och drack ur en källa. så nu kommer jag aldrig bli sjuk! tror ni på det?

       


när jag var frisk kollade vi på backhoppning!

 

Av Emmeli - 28 juni 2012 20:30

Idag var vi i/på Zywiec. det både en stad och ett berg och en sjö. det var grymt fint där. eller vad tycker ni? <3

                 



Upp på berget Zywiec nu då med typ ett tåg:


             



Av Emmeli - 28 juni 2012 09:45

ååå vad är det med internetet det tar jättttttttttttttttte lång tid att ladda upp bilderna? men jag kan inte lägga ut alla, men vissa!

         


den kankse inte ser så mysig ut men det är den verkligen. jag kanske kan lägga ut fler bilder när interneten är snabbare! <3

Av Emmeli - 27 juni 2012 23:26

jag har haft en liten paus från bloggandet, men nu är jag tillbaka!


jag har varit hos min mormor i några dagar nu men har inte kunnat blogga för att hon inte har internet. jag är hos min mammas moster i bielsko-biala just nu. vi ska vara här i ca en vecka. det är en jätte fins stad vis bergen i södra polen. den röda pricken är staden :


idag gjorde vi inget speciellt men på kvällen grillade vi korv över en öppen eld. det var så mysigt, men det började regna efter ett tag...   


men jag hann ta några bilder på deras mysiga trädgård:





åååh bilderna hackar så jag lägger ut de imorgon-bitti om det är okej? <3

sov gott!



      


Av Emmeli - 4 juni 2012 21:43

Jag tänkte att jag kan berätta om olika bästisar varje dag. Idag tänkte jag skriva Om min kompis Wilma.

idag tänkte jag skriva lite fakta om henne sen en liten söt dikt.  jag har inte skrivit dikterna själv men jag tycker lika. här kommer de:


Wilma

Du står alltid vid ens sida om man behöver ditt stöd.

Jag kan alltid lita på dig till 100%.

Jag tycker du är grymt sött som kompis.

Det händer alltid något roligt när man är med dig.

Jag kommer inte lämmna din sida tills mitt hjärta slutar slå.


A cirkle is round and has no end - that´s for how long you will be my friend...!


Vänner är som nallar sköna att krama, men det gör jätte ont att mista dom!


En riktig vän  man är någon
kan lita på
många kallar sig vän
men många är falska
en riktig vän
är en vän som man har i både
vått och torrt
en vän som tröstar en då
man har motgångar
en riktig vän
är så värdefull

Älskar dig otroligt mycket...

 

Vilken bra bild? undrar vem som har tagigt den? :P 

Av Emmeli - 4 juni 2012 19:32


För ett tag sen var jag på ett dop i Göteborg! det blev Elsa! Var så otroligt myvket god mat. hihi   


         


Ovido - Quiz & Flashcards