Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Emmeli - 14 oktober 2012 21:25

Jag blir så arg, har nästan skrivit färdigt hela onsdag inlägget, som var jätte långt. Då bara krachas hela datan och bara stängs av! <3 om inte inlägget sparades så... :-(

Av Emmeli - 14 oktober 2012 20:00

Hejsan! Nu har jag haft blogg paus i snart en vecka! men nu ska jag börja igen... tror jag! Nu kommer här lite inlägg om de dagarna som har varit! På hem kunskapen skulle vi göra vår egna rätt men det blev inte av.. typiskt!!

Istället gjorde vi panerad fisk med potatis och kall sås! Jag som aldrig äter fisk, åt faktiskt det! Det var jätte GOTT! Det blev llliiiiiitttteeeee mycket mat... :D

Efter skolan red jag Sigrid barbacka. Vi träna på gas och broms, det gick super bra! <3 Efter det var jag tvungen att skunda mig hem och hämta bilblen och sen cykla snabbt till Konfan! Jag kom några minuter försent så det var lite pinsamt, men sen så gjorde en viss person livet bättre igen! <3 hahahha . På konfan hade vi världens tråkigaste lek!

T.e.x:

Jag: Jag heter Emmeli

Jag tog en hink och la den över huvundet.

Alla: Var är Emmeli?

Jag tar av mig hinken!

Jag: Här är jag!

Alla: Hej Emmeli.


ååååå sååå tönttig lek. Alla fick göra så! hahahha


  


Ovido - Quiz & Flashcards