Emmeli Kolsut

Alla inlägg under februari 2014

Av Emmeli - 28 februari 2014 07:41

Onsdag: var jag på massage och sång lektion ;) massagen var nice men jag svullnade upp på höger sida för att jag hade mest spänningar/knutar där :0

Igår hade vi friluftsdag med klassen, vi var på bowling och curling i Landskrona :)

Av Emmeli - 26 februari 2014 08:30

SUPERMÜSSLI

Av Emmeli - 25 februari 2014 21:32

De sista dagarna på lovet var riktigt jobbiga! Det känns jobbigt att lovet är slut nu och att man känner sig pressad... med pressad menar jag typ allt med gymnasie val och att man måste prestera och leverera hela tiden i skolan men även hemma.... så jag mår inte så bra just nu....

Och de senaste dagarna har jag även haft ont i magen... vet inte om det har med de att göra, hoppas bara inte att jag blir magsjuk :/

Av Emmeli - 24 februari 2014 19:54

Av Emmeli - 18 februari 2014 22:34

Tjenare eller snarare God kväll ! ;) idag på morgonen var jag på gymmet sen stack jag till ida ;) det var najs men vi hann inte vara så länge för att jag var tvungen att gå på bamsegympa ;) :/

Vi gjorde lite allt möjligt, spela litte och prata och sjöng liltta ;) hhahaha men jag sjöng nog mest för att jag sjöng/skrek medans vi vänta på bussen... hahhaha

Av Emmeli - 16 februari 2014 23:42

1. Hur gammal är du? 15 snart 16.

2. Om du levde i en tv-serie, vilken skulle du välja? Typ glee! Hahahha

3. Vad ville du bli när du blev stor när du var liten? Ville alltid vara djurpolis, men det finns typ bara i USA :/

4. Vilken är din favorit doft? Typ doftljus eller en riktigt god parfym ;)

5. Du får veta att jorden går under om tolv timmar, vad hade du gjort? Jag hade typ stuckit och tagit mat mm. med mina kompisar och ha en as nice tjej kväll! ;)

6.Vad gör du om tio år? Har typ pluggat försiktig, och typ håller på att blida familj ;)

7. Vilken är den bästa danslåten? Lätt the ketchup song ;)

8. Vad tycker du om ordet hen? Det är bra för varför ska man oftast säga han till t.ex gud? Det kan lika bra vara en kvinna :)

9. Är du beroende av något? Inte beroende men jag hade aldrig klarat mig utan frukt och grönt eller familj och kompisar ;)

10. Hur gammal känner du dig? Jag känner mig äldre när de gäller vissa saker och yngre i vissa!

11. Vad sjöng du senast på? You are the one i want! ;)

12. När var du senast på sjukhuset? För typ snart två veckor sedan när jag fick hjärnskakning....

13. Vilket är ditt drömyrke? En framgångsrik psykolog ;)

14. Hur många barn vill du ha? Typ 3-4. ;)

15. Hur många syskon har du? Jag har sex och ett sjunde på gång ;) men bara en hel ;)

Av Emmeli - 16 februari 2014 22:44

Av Emmeli - 9 februari 2014 22:05

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards