Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Emmeli - 22 oktober 2012 21:41

Just nu ligger jag i sängen har precis målat naglarna och kollar på ensam mamma söker! Fast naglarna är inte färdig än! Så det kommer nog bilder imorgon! :-)

Har fått en odd Molly tunika! Ska jag ha kvar den eller inte? <3 :-) / :-(

Idag efter skolan stack jag till stallet där jag först kolla när Emma och Sofia hoppa! Det gick bra men det var jobbigt att plocka undan hinderna... :-(
Halv sex var det stall-möte! Jag fick ett par ridbyxor av Agnete, hon som äger gården! :-) ses Xoxo

Av Emmeli - 22 oktober 2012 10:25

Ja, nu har vi precis haft matte och nu har brand larmet gått igång igen! :-) så nu är vi nästan igen frusna! :-(...

Av Emmeli - 22 oktober 2012 10:25

Ja, nu har vi precis haft matte och nu har brand larmet gått igång igen! :-) så nu är vi nästan igen frusna! :-(...

Ovido - Quiz & Flashcards