Emmeli Kolsut

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Ryan!

Av Emmeli - 3 oktober 2012 21:32

Ryan har åkt kommer nog aldrig träffa han igen! Jag kommer sakna han jätte mycket! Vi har haft många dåliga stunder där jag ville ge upp men vi har haft fler bra stunder! <3

When I see your face, there's not a thing that I would change Cause you're amazing, just the way you are

Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been the one. You have been the one for me.

Never mind, I'll find someone like you I wish nothing but the best for you too Don't forget me, I beg

I'd like to be everything you want Hey horse , let me talk to you. If you were my never let you go.
I'm feelin' great  I'm feeling awesome let me explain  You are the reason I breathe You're  AMAZING AMAZING   You're A A A A-MAZING

Fast jag inte har haft han så länge så betyder han grymt mycket! :-) Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3

Kommentera något fint och gör mig gladare.... :-( <3

 
 
wilma

wilma

3 oktober 2012 22:02

Tänk på allt du lärt dig på honom, tänk på Pandora då du blev avkastad ofta, sen när du flytta och "fick" ryan och blev mycket säkrare på ridningen, tänk på alla bra stunder när du galopperade vid vattenbrynet, på stubben och bara hade kul! Förstår att du kommer sakna honom, han är ju så söt och snäll, men ge inte upp! Du klarade det med putte, då klarar du det med ryan! Kämpa bara vidare!<3 och glöm inte att ringa om det är någon!<3<3

http://magicfriends.devote.se

Emmeli

3 oktober 2012 22:22

Åååå tack gumman så gulligt du skrev allt.! Jag får försöka.... Känns mycket bättre när man vet att du stötar mig! Älskar dig! :-)

 
Ingen bild

Corre :)

4 oktober 2012 16:43

<3

Emmeli

4 oktober 2012 20:57

Hahha vad långt... :-)

 
Ingen bild

Tova

4 oktober 2012 20:52

<3 (Känner att jag inte direkt kan "toppa" det Wilma skrev så jag skriver bara hjärta så får du tolka det som du vill)

Emmeli

4 oktober 2012 20:58

Hahha okej jag tolkar det på franska! Hahhah skoja! :-)

 
Idaaaa

Idaaaa

5 oktober 2012 17:19

Hoppas du Kan hitta en ny häst sim var som Ryan
Han aldrig träffa honom men önskade att jag hade kunnat
Han var säkert en Jätte bra häst!! <33333

http://Idaerika.blogg.se

Emmeli

7 oktober 2012 19:23

Hihi tack Ida!

 
Ingen bild

Emma

6 oktober 2012 18:44

Det kommer ordna sig jag lovar tänk att han kommer alltid att finnas i ditt hjärta eller hur <3 tänk på den stunden då vi gick ned hundarna bort till stallet och Ryan var ute och du skrek hans namn , och han vände sig och gnäggade det betyder att han oxå kommer sakna dig han kommer alltid att finns i ditt hjärta och jag stödjer dig i ur och skur min dina vän jag älskar dig till rymdens slut <3<3

Emmeli

7 oktober 2012 19:25

På gumman Tack! Älskar dig mer! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmeli - 16 september 2015 22:36

Måndag till tisdag var jag och min klass på lägerskola i Örkelljunga. Vår klass är inte så duktiga på att planera men det blev ändå bra! <3 På kvällen grillade vi mat som vi själva hade med oss då ingen orkade fixa matgrupper hahhaha...

Av Emmeli - 13 september 2015 23:15

Idag vid tio körde farfar oss till Glumslöv kyrka för att repetera lite till innan gudstjänsten som började kl.11. Innan hette kören Glumslövs flickkör men nu heter vi Young voices! Låter mer proffsigt än vad vi egentligen är hahha. Just nu består vå...

Av Emmeli - 29 augusti 2015 00:00


Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Wilmas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!     ...

Av Emmeli - 28 augusti 2015 07:40

Godmorgon! Just nu sitter jag på tåget påväg till skolan.. men vi tåget väntar vid en stopp signal så vi står just nu stilla framför Ramlösa :) Igår efter kören stack jag upp till stallet för bl.a smörja Bessies framben med kylgel! För tre daga...

Av Emmeli - 25 augusti 2015 13:34

I fredags fikade vi på Espresso house med vårt "crew" för att fira Ida som fyllde år! Set var supermysigt! Efter vi hade fikat färdig gick vi runt i stan osv. i flera timmar vi hade superkul [Bild] ...

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards