Emmeli Kolsut

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emmeli - 9 oktober 2012 07:17

Nu har jag ätit frukost, det är så peppade när man ser vilket väder det ska va?.... Men men!

Efter skolan och ska ha fixa och rida Sigrid! Sen är det konfirmations träffen.. Hoppas den blir lika roligt som sist! <3 NU ska jag ta på mig! :-)

Av Emmeli - 8 oktober 2012 19:14

Nu har vi ätit! Det var jätte gott! :-) jag blev super glad när jag fick klubba! Haha! <3 NU har jag tänt alla ljus i stora rummet och ska kolla på djurakuten! <3

Av Emmeli - 8 oktober 2012 17:39

Nu är jag hemma i Sverige! Jag sitter i bilen på väg hem! Bröllopet var helt fantastiskt! De hade hyrt ett helt hotell! Hotellet var typ från stenåldern men var liksom renoverat! Det var helt klart ett lyx hotell! *****

Kan inte lägga ut några bilder för jag har alla på kameran!... :-( men det kommer nog en riktigt stor bildbomb! Från datan! Kanske ikväll om jag orkar! Haha :-) Vi är hemma om några minuter då ska vi äta pizza! Hhahaha övertala mamma att vi skulle äta pizza! Hahha <3 Xoxo

Av Emmeli - 5 oktober 2012 15:29

Nu ska vi snart på flygplanet! Vi ska flyga till England, South hampton.. Där ska vi på bröllop! Bloggar mer om det finns internet på hotellet.

Av Emmeli - 5 oktober 2012 08:52

Godmorgon med Hanna

Av Emmeli - 4 oktober 2012 20:56

Just nu sitter jag på läktaren och kollar på hopplagets träning! :-)

Av Emmeli - 4 oktober 2012 09:58

På so;n gick brandlarmet igång! Det visa sig att någon i nian som labba hade satt igång det! :-)

Oj

Av Emmeli - 3 oktober 2012 22:24

Oj råka skriva fel! Skulle stå här kommer fler bilder! Love you! <3

Ovido - Quiz & Flashcards