Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Emmeli - 2 oktober 2012 16:56

Nu är de prov ridit han! Han ska tillbaka till sin ägare imorgon på morgonen! Så nu ser jag han för sista gången! :-( <3

Av Emmeli - 2 oktober 2012 14:45

Hejsan! På hemkunskapen gjorde vi kanelbullar fast jag gjorde vaniljbullar! De blev jätte goda! <3 Jag är stolt över mig och Emma! :-) Vi gjorde jätte små bullar! <3

just nu sitter jag på en pall i ridhuset helt själv och väntar på att någon ska komma och prov rida Ryan... Det känns jobbigt men det är nog bra för honom! Men men? <3 :-\ :-\ berättar sen hur det har gått!

XOXO

Av Emmeli - 2 oktober 2012 11:49

Hejsan! Första lektionen hade vi svenska! Just nu håller jag och Emma på med ett föredrag om Anorexia! Så hemskt! Bilderna är på anorektiker.

Vi har också haft franska :-( och so. På So:n har vi religion! Sen ska klassen bestämma vad vi ska göra! Jag vill ha geografi! <3

NU ska vi ha lunch! Sen blir det hemkunskap! <3:-)

Ovido - Quiz & Flashcards