Emmeli Kolsut

Alla inlägg under maj 2015

Av Emmeli - 25 maj 2015 20:04

Idag var jag på Hannas avslutning på dagis! Avslutningen kalas för "sommarfest" :)


Av Emmeli - 24 maj 2015 17:35

Hej!  Igår efter att jag jobbat på Fahlmans träffade jag tre kompisar utanför H&M typ, Isabelle, Märta och Martyna 


En timme innan Eurovision stack vi hem till Märta på Tågaborg. Har min lilla egna tradition att sova under Eurovision!! hahaha För något år sedan kollade jag med Tova och Cornelia och sommande då också i Tovas knä.. hahah bra tradition ;) Det var väldigt roligt igår, så det måste göras om! 


Det sjukaste var hur länge jag sov!! Jag vaknade 16.20 OMG, jag brukar inte ens kunna sova till tio. hahah

             



Av Emmeli - 18 maj 2015 20:30




Som ni säkert vet så sjunger jag i en kör i Rydebäck :) För några helger sen firade vi att kyrkan fyllde 20år! :)

Här kommer två klipp på firandet <3




https://www.youtube.com/watch?v=ZKZaF2PhVJE&spfreload=10 


https://www.youtube.com/watch?v=zMe3MBzWVTk&spfreload=10  



 

Av Emmeli - 8 maj 2015 22:35

Efter skolan fikade jag med Märta, henne lärde jag känna genom hennes tvilling syster Elin :) Vi fikade på Kullagatan och sedan stack vi hem till mig. Jag köpte även doppresent till min syster Ida som ska döpas nästa helg :)

Märta är typ den härligaste personen


 

Av Emmeli - 5 maj 2015 15:00

Tyckte att dessa naglarna var så häftiga. Det ser verkligt ut och om man tänker efter är de inte så svåra att göra :)

Dessa naglarna är perfekta för sommaren när man är lite brun och grann.

Roligt coola naglar!

Dessa hade jag verkligen vilja testa :)


Av Emmeli - 5 maj 2015 12:22

Hej! Denna helgen har jag varit hos pappa :) Eller snarare en dag då jag jobbade på Fahlmans hela lördadagen :) I söndags var det sååå fint väder asså


Av Emmeli - 1 maj 2015 22:59

Vid fyra träffade jag Ebba i stan. Vi tog en fika på Espresso house. :) Efter det gick vi bara runt i stan och chillade. Men jag frös och alla affärer var stängda så vi kunde ej varma oss... :/ hahaha Det var verkligen roligt att lära känna Ebba bättre då vi bara har träffats på fester tidigare hahhahha

Godnatt på er, jag vet att det är tidigt men jag ska jobba på Fahlmans imorgon... Jag bö inte förens kl.11 men jag måste fixa några saker innan tåget ::)

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Skapa flashcards