Emmeli Kolsut

Alla inlägg under december 2013

Av Emmeli - 30 december 2013 11:27

Av Emmeli - 30 december 2013 10:29

Just nu äter jag mina favotit flingor! ;)

Vilka är era favoriter? ;)

Av Emmeli - 29 december 2013 23:41

För några timmar sedan gjorde jag två olika smoothies! ?

I denna hade jag banan, äpple, päron och apelsin! (+krosaad is) Standard frukterna man brukar ha hemma! ;)

I denna hade jag en hel annans, passionsfrukt, apelsin och grapefrukt! (+krossad is) denna blev lite mer "exotisk" denna blev godast! ??

Av Emmeli - 29 december 2013 20:33

Idag var jag på Emporia med Wilma! Det var min första gång där men det var ganska bra! Man blev bara lite förvirrad av alla våningar och olika håll/gångar mm.... hahahha

Vi åt kebab-tallrik;) jag köpte bara en mössa ;) typ gammel ljusrosa! ;)

Bjuder på lita härliga bilder från idag! ;)

Av Emmeli - 29 december 2013 00:20

Glömde skriva att vi var på tropikariet innan vi åt! Hahhaha de har gjort lite nya saker tex man får klappa olika havsdjur hhahah fett kallt vatten där sjöstjärnorna var! ;)
Måste sova nu för jag ska iväg imorgon ;) ?

Av Emmeli - 28 december 2013 22:08

Igår gjorde jag en "drink" hahhaha utan alkohol! Hahha yolo ;) jag använde olika jucier, krossad is och grenadin ;) den blev fett god! ;)

Idag har jag inte gjort något speciellt vi var bara på Big Budda vid fem. Jag åt typ wokade grönsaker i jotdnöttssås och kyckling ;)

Av Emmeli - 27 december 2013 12:34

Igår var jag på min tredje julfest! Julfesten var hos farfars syster Elisabeth ;)

Det var fett mycket folk på väla och köarna var typ hela affären hahha hittade några plagg men pallade inte stå i kön! ;)

När vi kom hem från julfesten gjorde jag smoothie med apelsiner, bananer, en hel annans, fusalis, äpple och krossad is! ;)

Av Emmeli - 26 december 2013 13:28

Julfesten hos farfar blev ändå ganska chill! Vi var runt 20pers, det var ganska roligt för farfar hade köpt trisslotter till varje person hahahah sammanlagt vann alla tillsammans 120kr hahahhah ;)

Just nu är jag och Nelly och Pappa och Franek påväg till Väla! Det kommer vara fett mycket folk! ;)

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards