Emmeli Kolsut

Alla inlägg under juni 2014

Av Emmeli - 28 juni 2014 20:47

:)

Av Emmeli - 28 juni 2014 15:42

Nu är jag hemma i Rydebäck <3 haha fast just nu är jag på Råå hos Eva och Affe... hahah

Innan jag åkte från pappa så bakade jag havrekakor mess tranbär, vitchoklad och hasselnötter :)

Av Emmeli - 27 juni 2014 17:18

Har man tråkigt så har man

Av Emmeli - 26 juni 2014 20:38

Jag har inte haft någon feber sen igår kväll! Omg såå najs, hoppas det inte kommer tillbaka hahaha nu är jag bara förkyld hahah. Ingen förkylning kan stoppas mig! Hahahah

Av Emmeli - 25 juni 2014 23:53

Jag förstår inte hur jag inte kan må bättre har mått kast länge... men men hatar att vara sjuk...

jag har druckit mycket te och ätit vitaminer nu så jag borde iallafall vara på rätt väg hahhaha

Japp ni ligger jag i sängen och ska kolla på pretty little liars hahah och äta RÖD vattenmelon hahaha

Ha det najs!

Av Emmeli - 25 juni 2014 18:53

Jag har varit sjuk/förkyld typ två veckor nu. Men det blev värre på lägrets första dag, måndag... då fick jag feber som har varit kvar ... känns så tråkigt när man har taggat typ från när vi börja ledarkursen. Så jag valde att åka hem.. det var inte så kul men så fort jag mår bättre ska jag tillbaka.

Såå nu är jag hemma sjuk och febrig i soffan och kollar på tv... pappa och min låsesmamma ska jobba imorgon så jag är själv imorgon... najs lov ju! :/

Så underhåll mig snälla!!!!!!

Av Emmeli - 22 juni 2014 22:39

Idag har dagen varit lite seg, vid tolv kom vi tillbaka från pappa sen dess har jag typ bara umgåtts/lekt med Hanna <3 och packat till lägret. Japp jag ska åka på läger i två veckor! Jag "ska " inte på lägret utan jag är bara ledare. Det är ett konfirmations läger. Såååå jag hoppas att folket kommer vara najs för det kommer vara lite drygt att vara med steka människor i två veckor hahhaha

På bilden är det vitchoklad kladdkaka. <3 såååååå gotttt med jordgubbar plockade i Rydebäck av Hanna hahahha

Av Emmeli - 21 juni 2014 14:47

Det var världens största besvikelse igår.... okej nu ska jag berätta från början. .

Det var så att vi hade handlat vatttenmelon på maxi... vilket va najs för att det är sommarlov och sånt ni vet.. men igår kväll när jag skulle äta den, hände det något oväntat... hahahha...DEN VAR GUL!? HAHAHA... okej det är inte så kul men det var faktiskt lite hemskt. . En liten besvikelse faktiskt. Men nu tänker ni spela roll vilken färg men JO det spelar roll för att den smakar inte likadant och den var helt mjölig. .. ööööö .. men men kolla noga innan NI köper vatttenmelon. ..

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards