Emmeli Kolsut

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emmeli - 20 oktober 2012 20:38

Nu sitter jag och tänker på om jag ska måla mina naglar eller inte? <3 Idag red jag Sigrid i padocken! Hon var jätte duktig och svettig! Det har varit mycket dressyr nu men det är nyttigt för henne för att hon är fortfarande unghäst! <3


Imorgon ska jag och Emma rida på förmiddagen och vid fem ska jag på FN-gudstjänst! Nelly kommer sjunga med sin skolkör! Hhahaha :-)

Av Emmeli - 20 oktober 2012 20:38

Nu sitter jag och tänker på om jag ska måla mina naglar eller inte? <3 Idag red jag Sigrid i padocken! Hon var jätte duktig och svettig! Det har varit mycket dressyr nu men det är nyttigt för henne för att hon är fortfarande unghäst! <3


Imorgon ska jag och Emma rida på förmiddagen och vid fem ska jag på FN-gudstjänst! Nelly kommer sjunga med sin skolkör! Hhahaha :-)

Av Emmeli - 20 oktober 2012 15:48

Nu är jag och Emma på väg hem från Marie där Emma red Bezzie! Snart ska jag rida Sigrid! :-P

Egentligen skulle jag kanske rida hos Marie men det blev inte av... :-(

Av Emmeli - 20 oktober 2012 15:48

Nu är jag och Emma på väg hem från Marie där Emma red Bezzie! Snart ska jag rida Sigrid! :-P

Egentligen skulle jag kanske rida hos Marie men det blev inte av... :-(

Av Emmeli - 20 oktober 2012 00:42

Glömde spara inlägget jag skrev om filmen innan... :-( nu ska jag sova iallafall! Filmen var mycket bra, en typiskt gråt och skratt film.! Om man inte har sett den borde man se den, helst på söndag! Hahahhah skoja där var jag lite skojig! <3 NU ska jag försöka somna! <3

Under filmen åt/drack jag en mellan popcorn, en mellan cola, halv druken cola från Max, chips och rostad majs! <3 Gott? :-)

Godnatt och sov tills du vaknar.. :-)

Max

Av Emmeli - 19 oktober 2012 21:06

Nu har vi ätit på Max snart börjar bion! :-)

Max

Av Emmeli - 19 oktober 2012 18:52

Nu har vi ätit på Max snart börjar bion! :-)

Max

Av Emmeli - 19 oktober 2012 18:52

Nu har vi ätit på Max snart börjar bion! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards