Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Emmeli - 24 oktober 2012 21:43

Hejsan! Idag flätta jag cornelia hår två gånger! Hihi är faktiskt rätt nöjd! Eller? Vad tycker ni?


På vår långa rast innan lunch städa jag och Emma våra skåp! Visst blev det snyggt? :)

Varje år har 4orna FN -konsert! Idag är det FN dagen så konserten var idag! De sjöng inte jätte bra men de är så små så konserten var ändå jätte gullig! Hahha . Agneta vår musiklärare sjöng Ett litet rum på jorden av Eva Wahlgren. Hon sjunger såååååååå bra! När hon höjer rösten får man gåshud och jag skojar inte!!! <3<3<3<3<3

Nu ska jag fortsätta sticka för jag har rättat färdigt maybe läxan till på fredag! Jag lärde mig sticka för två veckor sen på slöjden . På slöjden för jag en halsduk och hemma tränar jag bara! <3<3

Av Emmeli - 24 oktober 2012 18:38

Nu har jag målat naglarna ,det är lite Sverige inspärrade faktiskt! <3

Av Emmeli - 24 oktober 2012 16:17

Det känns som jag knackar host tabletter ..

Av Emmeli - 24 oktober 2012 14:53

Hejsan! Jag sluta kl.13.30 idag! Jag tänkte att jag skulle komma hem och sätta mig i soffan under en filt men när jag kom hem så var det absolut ingenting på tv?? Åååå man blir så irriterade när man har så många kanaler men det sänds bara sköt??

Men men men men jag gjorde sallad och sen åt jag en avocado till det!! Jag älskar verkligen avocado!! Det är så gott!! Eller? <3

Av Emmeli - 24 oktober 2012 07:33

Igår på hemkunskapen fick man göra vad man ville ! Så jag och Emma gjorde knäckkakor ! Ni borde verkligen testa de blev super goda! :) <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards