Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Emmeli - 29 oktober 2012 21:36

Idag har jag varit väldigt duktig. Jag har passat Hanna nästan hela dagen! Medans hon sov så städa jag rummet,damma, damsög och torka titlen! Duktigt va? <3

Imorgon ska jag och Tova på en kurs där man lär sig måla naglar,dekorera , nail art och dekor! Hoppas vi lär oss något nytt! <3<3 vi ska ta buss till knutan och sen en annan buss till statena! <3<3 Kursen ska hållas av en makeup artist i idrottens hus! <3 :-)

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI del 3 på feman ! Det är jätte stannade men hemskt! <3

Av Emmeli - 29 oktober 2012 19:40

På förra inlägget ska det stå kommentera istället för komma! <3<3

Av Emmeli - 29 oktober 2012 18:26

Rebecca var tyvärr den ända som kommer! Hon och Wilma har en ny blogg som heter: www.teisarna.bloggplatsen.se Följ gärna den! <3

Av Emmeli - 29 oktober 2012 18:20

Just nu sitter jag i ridhuset och kollar när Sofia rider! Halv sju ska två personer hopp-träna för Malin! Tror jag! <3 I ridhuset finns en jätte liten och söt mus! <3 :-)

Ovido - Quiz & Flashcards