Emmeli Kolsut

Alla inlägg under augusti 2015

Av Emmeli - 29 augusti 2015 00:00

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Wilmas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!

 


Av Emmeli - 28 augusti 2015 07:40

Godmorgon! Just nu sitter jag på tåget påväg till skolan.. men vi tåget väntar vid en stopp signal så vi står just nu stilla framför Ramlösa :) Igår efter kören stack jag upp till stallet för bl.a smörja Bessies framben med kylgel!

För tre dagar sen tror jag var Wilma hemma hos mig. Visst spelade in några videos men även lite dans... Nu får se vad vi menar med dans i någon av videona! Så fortsätt att hålla utsikt över vår kanal men även vår instagram Insideblonde.we

Av Emmeli - 25 augusti 2015 13:34

I fredags fikade vi på Espresso house med vårt "crew" för att fira Ida som fyllde år! Set var supermysigt! Efter vi hade fikat färdig gick vi runt i stan osv. i flera timmar vi hade superkul

[Bild]

Av Emmeli - 24 augusti 2015 22:10

I helgen har jag inte gjort särkilt mycket då jag var på kurs både lördag och söndag igen.. har blivit mycket kurs nu på senaste tiden... :/ jag lär mig mycket men i mellanåt kan det blir tokigt segt.. min familj var på ven i helgen så jag var även hemma själv vilket var väldigt skönt måste jag säga! <3

Av Emmeli - 20 augusti 2015 16:06

Av Emmeli - 20 augusti 2015 15:49

Andra dagen i skolan åkte alla vi tvåor till Helsingör i Danmark där vi besökte Kronbergsslott! Vi hade med oss matsäck och annat gott! Dagen blev super mysig och jag gick lära känna en ny tjej i andra klassen <3 Det är hon som sitter till vänster om mig på muren! Kul med en ny person i vårt gäng! <3

Av Emmeli - 18 augusti 2015 07:36

Om ca 1,h börjar jag tvåan! Fattar ni det!? Så sjukt snabbt ettan har gått!! Nu ska jag börja de jobbigaste året av alla tre så jag är inte så speciellt taggad.. de jag är typ mest taggad på är matkorten! Hahah nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig... alltid lika svårt hehe efter skolan ska jag passa barn så det är najs!

Av Emmeli - 17 augusti 2015 11:20

Igår hämtade mamma mig lite tidigare från kursen i Ängelholm då jag skulle på ett roligt jobberbjudande. Jobbet gick ut på att vara en prinsessa på slutet av ett kalas och dela ut godispåsar osv. Kalaset hade prinsesstema vilket gjorde att överraskningen passade ännu bättre!

Klänningen var alldeles glittrig (perfekt prinsessklänning) blå som en himmlen hahha och med handskarna och tiara kände jag mig nästan som en riktig prinsessa... hahhaha Barnen var så otroligt chockade när jag kom in i rummet när de hade dansstopp. De var så glada att de knappt kunde tro sina ögon! Hahaha

Ett roligt kul uppdrag och nu får man hoppas att det kommer fler som vill att Prinsessan Elinore kommer på besök! <3

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards