Emmeli Kolsut

Alla inlägg under augusti 2014

Av Emmeli - 30 augusti 2014 21:39

Det är inte meningen att det ska stå mensen hahah min mobil har sitt eget liv och den har den väldigt ofta hahhq ursäkta men sånt här händer typ varje inlägg och jag orkat inte gå in på datan och ändra hahah

Av Emmeli - 30 augusti 2014 21:23

Hej massa plugg med extra mycket stress :/

Hahah nä men så farligt är det faktiskt inte. Jag har börjat gymnasiet nu vilket jag är väldigt glad över. Bra skola mened najs/härligt folk. :) Men det känns ändå tråkigt att det "gamla" är över :/ över kanske inte är rätt ord mensen ni fattar ;)

Det jag saknar mest är avstånd mellan mig och min fina kompis :'* nu kan men lite bara cykla till varandra... eller jo man kan men det hade tagit några timmar :'( vilket är soligt ... så jag hoppas verkligen att hon kommer nästa helg

Jag har ju inte bloggat sen typ.... innan vi åkte till Italien :/men nu så hahah nä men det är "enklare " att blogga när man är tillbaka i rutinerna ;) du flesta bilderna har jag på kameran så.. Hahha men här kommer några

Såå hahah.. när är jag hos pappa,kollat på grand Prix speedway just nu (love)

Igår skulle vi gå i stan men...... det börja regna så.... vi åt på östernspärla istället , vilket var minst lika bra

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards