Emmeli Kolsut

Alla inlägg under september 2015

Av Emmeli - 16 september 2015 22:36

Måndag till tisdag var jag och min klass på lägerskola i Örkelljunga. Vår klass är inte så duktiga på att planera men det blev ändå bra! <3

På kvällen grillade vi mat som vi själva hade med oss då ingen orkade fixa matgrupper hahhaha Nu ska jag sova så Godnatt

Av Emmeli - 13 september 2015 23:15

Idag vid tio körde farfar oss till Glumslöv kyrka för att repetera lite till innan gudstjänsten som började kl.11 Innan hette kören Glumslövs flickkör men nu heter vi Young voices! Låter mer proffsigt än vad vi egentligen är hahha. Just nu består vår kör av 6 tjejer och 1 kille.

Efter gudstjänsten åkte vi minibuss till Malmö :) Petra vår körledare hade hyrt den så att vi skulle slippa åka tåg osv. Vilket var ganska skönt då vi hade skitroligt medans vi åkte dit och tillbaka! Vi sjöng så att bilen gunga och vi körde även lite musikquiz och Så ska det låta. Verkligen superkul i vår minibuss!

När vi väl kom fram till Malmö så åt vi på en fanns restaurang,vilket såklart var najs!

När maten var uppäten åkte vi till Lindhamns församlingshem för att sjunga ett litet tag då vi sedan var tvungna att åka till Malmös opera för att kolla på musikalen Top Hat ! Nu efter säger jag bara ... Ni som inte har sett den ... se den ... och helst imorgon hahha nä men seriöst den var superbra och väldigt rolig. Verklien något jag hade kunnat se igen. Här kommer lite bilder vi tog under kvällen:

Vi hade riktigt bra platser! Lätt de bästa, vi satt uppe i balkongen

Har precis ätit upp min bulle med bulle så godnatt! Imorgon ska vi åka på läger med klassen så jag är rätt taggad!

PS. Glöm inte min och Wilmas Youtube kanal! Hahhaha sök på insideblonde så kommer vi upp <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Skapa flashcards