Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 1 oktober 2012

15

Av Emmeli - 1 oktober 2012 22:25

Efter skolan var jag med Cornelia, Emma, Tova! Vi var hemma hos Tova! Först åt vi, jag åt jordgubbs fil med flingor och hallonsylt! <3 gott! Sen var vi tvungna att plugga till matte provet på onsdag.... Efter det ringade vi några samtal.... Om ni fattar? Men det gick inte så bra! Haha

Efter vi hade låtsades vara smarta så gjorde vi något som heter 15. Det var första gången jag körde det då det gick inte så bra för mig!

Jag längtar jätte mycket till imorgon för vi ska göra kanelbullar! Mums! Hoppas jag för göra vaniljbullar istället, jag tycker det är mycket godare!

Just nu ligger jag i min varma och mysiga säng! <3 Jag har precis pratat med TÖNTEN Wilma! Hahhaha nej, skoja! Vi prata i över en timme så nu måste mina pengar nog vara Slut! Hoppas jag! Eller? :-) God natt iallafall! <3 Xoxo! <3

ps.. Så glad jag är, har nog aldrig skrivit ett så här långt inlägg! Bra va? :-D

Av Emmeli - 1 oktober 2012 20:40

Jag ska snart blogga om dagen ska bara duscha! :-)

Xoxo!

Av Emmeli - 1 oktober 2012 15:03

Denna flätan gjorde jag också fast på Ida!

Av Emmeli - 1 oktober 2012 13:11

Tovas fläta gjorde jag! Vad tycks? Både jag och Tova älskar den! :-)

Av Emmeli - 1 oktober 2012 13:08

Ovido - Quiz & Flashcards