Emmeli Kolsut

Alla inlägg under februari 2015

Av Emmeli - 17 februari 2015 20:53

Sista dagen på växthuset imorgon :) Jag jobbade där måndag och tisdag också, nu har jag kommit in i arbetet och vet hur maskinerna fungerar hahha Det jobbigaste med detta jobbet är att man får ont i ryggen och att dagarna är såå långa.. jag börjar kl.7.30 och slutar kl.16.15 det är lite drygt men det funkar

Av Emmeli - 15 februari 2015 18:25

       

Denna bilden... hahahah jag glömde stänga av blixten om man säger så.. hhahaha

 

 

hahaha  om ni inte ser så är hon inne i sin "dregel-period" :)


 

:)

Av Emmeli - 15 februari 2015 17:04










 

Idag har det typ varit en liten plugg dag... Hahaha... Inte så mycket som jag skulle men men hahahha


 


Dagens frulle! Flingor med A-fil med avocado!


 

 


Pappa kom hem med 12 st blåbärs paket och drygt 3kg lösgodis <3 sammanlagt 3,6kg! Kan det bli bättre!? TACK

Av Emmeli - 14 februari 2015 13:23

          

Av Emmeli - 12 februari 2015 21:37

         


Den vackra tårtan har jaf gjort, hahahah sockerkaka, maräng, vaniljkräm, bär och grädde :)




Av Emmeli - 10 februari 2015 19:19

Jag vill ha era tips på saker jag kan göra bättre påmin blogg eller förslag på saker ni hade viljat läsa på min blogg!! 

Detta hade uppskattats enormt, då jag vill göra min blogg så "bred" som möjligt! TACK

 

Av Emmeli - 10 februari 2015 19:11

Japp nu sitter jag här och försöker plugga till vårt prov imorhon, men det går inte framåt precis... hahhaah Fast än att vi ska ha prov i "sex och samlevnad" känns det inte så motiverande att plugga, inte bra! Efter detta inlägget ska jag fortsätta att plugga så önska mig lycka till! <3 


Jag är rätt glad över att det bara är två och en halv skoldag kvar tills det är lov! Jag längtar jättemycket <3 Jag ska göra rätt mycket så ni som vill träffa mig "boka" i tid!!! hahahha Nu kanske det låter konstigt men ni fattar :) Det är klart att jga kommer ha tid att chilla osv men ja, ni fattar nog! :)


 


Vilka minnen med denna bilden asså!! <3 Finaste hästen Marabou!

Av Emmeli - 8 februari 2015 18:29

Från igår till idag sov jag hos Wilma :) Det var super najs då vi har kommit närmare varnadra igen <3 Vi lagade kyckling med pommes och sallad. Vi var väldigt nöjda. Efter maten var vi allmänt konstiga och spelade in massa konstiga videos hahahha Sedan fixade vi lite gott vi tidigare hade köpt i affären. Jag åt typ alla chockladmaränger Wilma hade gjort tidiare <3 sååå bra jobbat, gumman :)


 

     


Under mello tappade Wilma sin mobil i dippan... hahahah Rätt synd... Efter det gick även hennes laddare isönder... Inte Wilmas telefons dag alltså... Vi avslutade med att gå en rund ;)


 

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards