Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Emmeli - 26 januari 2013 22:04

äntligen hemma, så trött! vi åt på graffiti house istället!! mamma åt typ club-sallad och jag åt bakadpotatis med kykling och curry! :-) filmen var jätte bra!!! rekommendera verkligen den. den heter Ego och den är väldigt rolig också! :-)

Av Emmeli - 26 januari 2013 22:04

äntligen hemma, så trött! vi åt på graffiti house istället!! mamma åt typ club-sallad och jag åt bakadpotatis med kykling och curry! :-) filmen var jätte bra!!! rekommendera verkligen den. den heter Ego och den är väldigt rolig också! :-)

Av Emmeli - 26 januari 2013 14:05

idag passa jag Felix medans hans föräldrar var på Ikea! vi var ute i en timme och åkte pulka och lekte på typ 5olika lekplatser. ikväll ska jag och mamma gå på bio. vi ska se filmen Ego. innan det skulle vi käcka ute, men mamma är på biet så hon får ändå inte äta på stan. så jag får välja? Hahah mcdonals ?? :-P Hahah eller?

denna är min favvo bild med cornelia! Hahha älskar den!!! <3

Av Emmeli - 26 januari 2013 01:08

familjen Thissel stack precis. det var ganska trevligt eller vad man nu säger!

där jag ska jobba imorgon: de har två pojkar en som fyller två i mars som heter Felix och en liten på fyra månader som heter Lukas tror jag!! till början ska jag passa Felix för att mamman fortfarande ammar den lile! imorgon ska jag och Felix åka pulka!!" Hahah men vet ingen backe? någon idé? de bor i de huset mittimot kyrkan, alltså över vägen! kanske backen vid linbanan är närmat? hjälp?

men men nu är jag trött så jag ska gå lägga mig! :-)<3 godnatt om ni redan inte sover! :-)

här kommer ett litet collage på Hanna! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards