Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Emmeli - 5 januari 2013 23:29

Vi har en ny medlem i familjen Bilbo Kolsut. Hahah visst är jag grym? :-)

Av Emmeli - 5 januari 2013 23:06

Cornelia vann!! Det var Maria från svenska hollywoodfruar! :-)

Egentligen ska jag länka till vinnarens blogg men hon har gäst lössen så det går inte.. :-(

Av Emmeli - 5 januari 2013 21:19

Av Emmeli - 5 januari 2013 21:16

Av Emmeli - 5 januari 2013 18:13

Hahaha jag glömde länka till bloggen! HAHAHHA smidigt:(

Här kommer den: www.lightday.bloggplatsen.se

Av Emmeli - 5 januari 2013 18:10

Jag och Wilma bestämde oss för att länka till varandras bloggar. Hon skrev ett gulligt inlägg om mig så nu ska jag försöka...

Du är en av mina bästa vänner! Hahah hennes börja likadant. Men men jag känner likadant <3 Hahah men hon äger iallafall!

Hennes inlägg var mycket bättre!:-)

Ja men läs hennes blogg för att jag säger det!!!

Hahah skoja

Detta inlägget suger !!

Men detta är till dig och det är faktiskt tanken som räknas!

Av Emmeli - 5 januari 2013 15:40

Kom precis hem från ankdammen i Bjuv. Vi var där med familjen! <3 :-) fast alla duma fisk-måsarna åt nästan upp allt istället för ankorna... :-(


:-) eller :-( ?

Av Emmeli - 5 januari 2013 12:24

Jag gjorde jätte goda mackor och sen så kom min låseslilebror och hällde salt på min macka....

Ovido - Quiz & Flashcards