Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Emmeli - 17 januari 2013 19:21

roliga skyltar

Av Emmeli - 17 januari 2013 19:11

tandläkaren blev inte sur. tack Ida! <3
efter tandläkaren så åkte jag bil till en familj. jag ska passa deras barn!! :-P vi prata och de anställde mig!!! snart är man rik!!! XD

Av Emmeli - 17 januari 2013 16:14

nu sitter jag här och väntar på min tandläkare, hoppas hon inte blir sur när hon får veta att jag har tagit isönder tandställningen igen.... Hahah alltid jag!!

idag sluta vi efter lunchen för att det var öppethus på vår skola igår kväll. så då åkte vi pulka med cornelia, Tova, Emma och jag!! Ida är tyvärr kräksjuk.... jag och cornelia kommer att ha riktigt många blåmärken imorgon för att vi åkte på helt galna sätt!!!! hahaha

Av Emmeli - 17 januari 2013 07:25

sorry skulle vara i tisdags! :-(

Ovido - Quiz & Flashcards