Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emmeli - 6 januari 2013 22:59

hahhaha jag är världens smartaste... hahh när jag kom hem till mamma märkte jag att min mobil var borta. åååå jag hade glömt den. me men pappa kommer och lämmnar den imorgon innan fem! hahha så nu bloggar jag från datan! (som äntligen funkar)


mamma skulle gå/springa/jogga så jag följde med! vi var ute i en timme! efter ett tag märkte jag att huset framför mig var tovas! hahha mamma har bättre koll på rydebäck än vad jag har!! hon och hennes familj åt middag :)


på väg när till stranden sprang vi förbi cornelias hus. hhaha jag såg bara hennes pappa!


nu ska jag sova! <3

Av Emmeli - 6 januari 2013 10:47

* Hon tror verkligen på att hästar inte finns... =-O

http://m.youtube.com/watch?v=BwkOSrHRrlc

Ni måste kolla! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards