Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Emmeli - 23 januari 2013 21:06

idag efter skolan har jag lekt med Hanna och gjorde lite läxor. lite efter tre kom Tova hem till mig! vi gjorde lite mer läxor och försökte göra lite övnigar med hantlar och stor gummiboll. Hahha då märkte vi att vi måste träna på våran balans.

efter det åt vi pankakor med sylt, sirap, socker. Hahah det var iallafall bättre än sist hon åt middag hos mig för då hade Martin gjort en kött-gryta med rätt så mycket Cayennepeppar!! Hahah så det var lite starkt... :-@

efter det så kolla vi på filmen "män som hatar kvinnor". båda tyckte den var spännande men jag älska den. Tova fatta inte så mycket i början men efter att jag hade berättat så förstod hon. den var äcklig men riktigt bra. lite svår att fatta. REKOMMENDERA!!

tovas pappas kom och hämta hennes för snart en kvart sen
Nu ligger jag i sängen. :-)

Av Emmeli - 23 januari 2013 14:06

märks det att Hanna har försökt att äta själv?

Av Emmeli - 23 januari 2013 13:51

igår var jag ute och sprang till stranden och tillbaks. :-) det var jobbigt men när jag sen kom hem var det skönt. till middag åt jag hamburgare med mycket sallad.<3

Av Emmeli - 23 januari 2013 10:34

fy vad skönt vi börja 9.10 och slutar 11.20 för att våra andra lektioner är anställda!!!

Ovido - Quiz & Flashcards