Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Emmeli - 4 januari 2013 22:43

Jag och mamma och Martin och Hanna fira nyår hos en familj i Göteborg. Deras son Simon som är 2.5 ä grymt söt! :-)Det var också en annan familj där. Så vi var alltså tre familjer. Det var iallafall trevligt.... Hahah :-P

Av Emmeli - 4 januari 2013 22:25

Hahha har inte lagt upp något på läng. fast att det skulle vara mitt nyårs löfte!:( hehe men nu börjar jag om på nytt. Nicole gav mig lite inspiration till bloggen från hennes blogg: bra filmer/böcker, skämt, hiss och diss på söndagar och lite roliga tävlingar! :) hoppas jag kommer igång nu, så att min blogg blir lite roligare så att jag inte bara skriver vad jag gör på dagarna...

Dessa dagarna jag inte har bloggat har bloggat har jag:

*ridit och hoppat Mogge! Den hästen är verkligen toppen <3

*firat nyår-det kommer ett inlägg om det sen.

* vi var på djursjukhuset och mätte Sigrid. hon var 148cm. Så hon ör alltså d-ponny. Vilken lättnad för mitt tävlande för då behöver jag inte tävla med de som är över 18.(för er som inte är häst intreserade) Hahah :-)

*Hanna har börjat fatta vissa ord man säger tex; Hanna, var är lampan? Då kollar hon på lampan... :) Hahha så gulligt.. <3

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards