Emmeli Kolsut

Alla inlägg under november 2012

Av Emmeli - 10 november 2012 13:57

Grattis för en vecka sen hade mamma och Martin bröllops dag! På kvällen var de på bio men det fick inte sitta på samma rad för det var redan så mycket folk! Hahahaha <3

Av Emmeli - 7 november 2012 08:18

Nu har vi no! Igår på konfan var det faktiskt rätt så roligt! Vi gjorde bibel-muffins! Alltså choklad och bärs muffins! Super gott! <3<3

Av Emmeli - 5 november 2012 16:11

Just nu sitter jag på bussen på väg hem från Forsärlans miljöskola! Alltså min förra skola! Nu när man har träffat de "gamla" kompisarna märker man hur mycket man saknar och hur mycket de betyder för en! <3<3<3<3

Det är bra att man har fått kompisar på den nya skolan också! <3<3<3

Jag sov hemma hos Wilma till idag i Ekeby ! <3:-)

Av Emmeli - 4 november 2012 18:19

Hejsan! Nu sitter jag vid fotoautimaten på knutan och väntar på Wilma" ! <3 vi ska ta 297 till Ekeby! Imorgon ska jag med Wilma till min förra klass på forsärlans miljö skola! <3 :-)

Av Emmeli - 3 november 2012 16:51

Hejsan" idag var jag ute med jeppe i en
timme! Han tyckte det var super roligt! Jeppe är rasen whippet som är den snabbaste hund rasen i världen. Sök på "wippet race " på youtube så ser ni så snabbt de springer. 140m på ca 9 sek!!!

<3 efter det så var jag och Emma i stallet och städa på " plattan " vi var super duktiga! <3<3hahahah

Av Emmeli - 3 november 2012 08:59

Igår kom jag hem från lag sm:et! I första klassen fick hon ingen placering men den andra vann hon! :) när vi kom hem red jag ett dressyr pass med Sigrid ! <3<3

Av Emmeli - 1 november 2012 16:57

Snart är vi framme i vår stuga! Imorgon ska vi upp mycket tidigt och köra ca 60min till själva tävlings-platsen! <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards