Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Emmeli - 14 november 2012 20:35

Nu ska jag damsuga och damma rummet inte så kul!...

Av Emmeli - 14 november 2012 10:26

Gabriel är sjuk.. Så jag ska inte hämta han idag men nästa vecka ! <3 :-) jag tycker faktiskt att ni har blivit dåliga på att kommentera??

Här är lite roligt bilder på mig och Tova! Hon har mina glasögon! <3

Det var svårt att fota för cornelia ville ha sin hand i vägen! :-( <3 Hahah

Av Emmeli - 14 november 2012 07:17

Godmorgon! Igår var jag ute med Emmas hundar, Jeppe och Mio! Vi var lite på stranden och så! Vi var iallafall ute i 90min! Det var super super roligt! <3 :-)

Idag ska vi ha Hemkunskap! Efter den ska jag ju hämta Gabriel på dagis! Hoppas att vi ska baka något gott på Hemkunskap! Förra veckan hade vi teori det våt inte så jätte skoj... :-(

Ovido - Quiz & Flashcards