Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Emmeli - 17 november 2012 21:09

Av Emmeli - 17 november 2012 20:14

Hejsan! Idag har jag varit med Emma mest! Vi var och hämta hennes nya häst! Hon är 5år och heter Beyonce och ska kallas Bezzie ! Hon är helt svart! <3<3 Hennes ögon är bara underbar...

Sedan var jag ute med en kinesisk naken hund med päls?Hahha men i varje kull föds en hund med lång päls för att inte de andra inte ska frysa!! Det är faktiskt rätt häftigt! <3 :-) jag ska börja gå ut med den. Jag får en kröna i minuten så 60kr i timmen! <3

Jag och Emma gjorde en tårta till Bezzie med olika lager! Den blev så stor och hög så alla hästar fick lite! Hahah <3 imorgon ska jag bara skritta Sigrid för hon har bal-tramp på ena frambenet ! Bal-tramp är när hästen själv trampar på sig själv! <3 :-(

Av Emmeli - 17 november 2012 20:13

Hejsan! Idag har jag varit med Emma mest! Vi var och hämta hennes nya häst! Hon är 5år och heter Beyonce och ska kallas Bezzie ! Hon är helt svart! <3<3 Hennes ögon är bara underbar...

Sedan var jag ute med en kinesisk naken hund med päls?Hahha men i varje kull föds en hund med lång päls för att inte de andra inte ska frysa!! Det är faktiskt rätt häftigt! <3 :-) jag ska börja gå ut med den. Jag får en kröna i minuten så 60kr i timmen! <3

Jag och Emma gjorde en tårta till Bezzie med olika lager! Den blev så stor och hög så alla hästar fick lite! Hahah <3 imorgon ska jag bara skritta Sigrid för hon har bal-tramp på ena frambenet ! Bal-tramp är när hästen själv trampar på sig själv! <3 :-(

Av Emmeli - 17 november 2012 14:17

Jag har nog världens guligaste syster! <3<3 :-)

Ovido - Quiz & Flashcards