Emmeli Kolsut

Alla inlägg under november 2012

Av Emmeli - 14 november 2012 10:26

Gabriel är sjuk.. Så jag ska inte hämta han idag men nästa vecka ! <3 :-) jag tycker faktiskt att ni har blivit dåliga på att kommentera??

Här är lite roligt bilder på mig och Tova! Hon har mina glasögon! <3

Det var svårt att fota för cornelia ville ha sin hand i vägen! :-( <3 Hahah

Av Emmeli - 14 november 2012 07:17

Godmorgon! Igår var jag ute med Emmas hundar, Jeppe och Mio! Vi var lite på stranden och så! Vi var iallafall ute i 90min! Det var super super roligt! <3 :-)

Idag ska vi ha Hemkunskap! Efter den ska jag ju hämta Gabriel på dagis! Hoppas att vi ska baka något gott på Hemkunskap! Förra veckan hade vi teori det våt inte så jätte skoj... :-(

Av Emmeli - 13 november 2012 07:16

Hejsan! Nu sitter jag i köket och funderar vad jag ska äta!..?

Idag slutar vi tolv!, så skönt! :-) när jag kommer hem så ska jag läsa min älsklings bok " såld" jag har läst ca 200 sidor! Den är den bästa boken jag har läst på länge! Den är riktigt hemsk så man bara till gråta!!!" :'( men den är ändå jätte bra och spännande ! <3 :-D

Imorgon ska jag hämta min granne på dagis! Hihi han heter Gabriel och är 3-4år! <3 :-)

Senare på dagen ska jag rida Sigrid! <3

Av Emmeli - 12 november 2012 18:07

Hejsan! Idag var jag med Emma! Medans vi vänta på Tova och Cornelia som skulle komma med pepparkakor så "brusade" vi med Nelly och hennes kompis! <3 www.nellykolsut.devote.se

Sedan kolla vi på grease! Jag dansa till. nästan alla låtar! Emma dansa bara till en låt. :-( men men! :-)

Av Emmeli - 12 november 2012 11:20

Av Emmeli - 10 november 2012 14:18

I Demonikanska republiken gifte sig mamma och Martin! Här är lite bilder från bröllopet! <3

Ovido - Quiz & Flashcards