Emmeli Kolsut

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Så speciellt....!

Av Emmeli - 18 januari 2015 21:23

 

Detta var nog det "speciallaste" som har hänt mig på ett tag hahahah Jag satt på biblioteket i Helsingborg och pluggade, nu i helgen :) Efter att ha suttit där i typ 30min kommer det fram en 25-årig man från typ Afrika och frågar på engelska om han kan låna en bit papper... Det var hyfsat normalt så jag rev ut en sida från mitt block och gav till honom....

 

Efter ett tag hon han tillbaka... Jaja, tänkte jag, han kanske bara ville låna mer papper eller något! hahahhaha Men istället gav han mig en ihop viken lapp som han hade skrivit till mig... Sedan gick han igen!? Jag visste fan vad jag skulle göra allt var bara så konstigt... Men till sist läste jag lappen...

 

 

(ps. det är jag som har ritat över hans email)

 

Visste fan hur jag skulle göra!? Skulle jag packa mina saker och springa ifrån eller gå frm till honom och fråga om han vet att jag bara är 16år eller bara sitta kvar!? Jag tyckte det var riktigt obehagligt då han satt typ några meter ifrån mig och bara strirrade.. SÅ jag körde på metod 1! packa mina saker och spring!!!!

 

Hahahhaha, nu kan jag skratta åt det men när det väl hände vara det super skumt och riktigt obehagligt...  Vad tycker ni? Vad hade ni gjort?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmeli - 16 september 2015 22:36

Måndag till tisdag var jag och min klass på lägerskola i Örkelljunga. Vår klass är inte så duktiga på att planera men det blev ändå bra! <3 På kvällen grillade vi mat som vi själva hade med oss då ingen orkade fixa matgrupper hahhaha...

Av Emmeli - 13 september 2015 23:15

Idag vid tio körde farfar oss till Glumslöv kyrka för att repetera lite till innan gudstjänsten som började kl.11. Innan hette kören Glumslövs flickkör men nu heter vi Young voices! Låter mer proffsigt än vad vi egentligen är hahha. Just nu består vå...

Av Emmeli - 29 augusti 2015 00:00


Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Wilmas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!     ...

Av Emmeli - 28 augusti 2015 07:40

Godmorgon! Just nu sitter jag på tåget påväg till skolan.. men vi tåget väntar vid en stopp signal så vi står just nu stilla framför Ramlösa :) Igår efter kören stack jag upp till stallet för bl.a smörja Bessies framben med kylgel! För tre daga...

Av Emmeli - 25 augusti 2015 13:34

I fredags fikade vi på Espresso house med vårt "crew" för att fira Ida som fyllde år! Set var supermysigt! Efter vi hade fikat färdig gick vi runt i stan osv. i flera timmar vi hade superkul [Bild] ...

Ovido - Quiz & Flashcards