Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Emmeli - 9 januari 2015 14:20

För tre dagear sen börajde jag skolan efter jullovet! Jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag har saknat skolan eller inte!? hahaha  Har ni saknat skolan? Okej, jag förstår ju att man inte saknar själva skolan utan mer typ kompisar och MATKORETEN, om man har matkort asså hahha


Kl. 16.00 ska jag till optikern, kan inte bestämma mig vad jag tycker om glasögon egentligen!? Vad tycker ni? hahaha Alaa som har mig på snapchat får hjälpa mig hahah Igår började jag kolla på en ny serie faktiskt hahah Alla andra serier jag har kollat på segar med att släppa ut de nya avsnitten, de serier jag väntar på är  PLL, Game of thrones, Orange is the new black och Revange, tror att det var alla. Serien jag började att kolla på igår heter Akward, har hört väldigt blandade åsikter men jag tycker att den är bra. Den speglar verkligen hur svårt och "akward" det kan vara på gymnasiet eller "high school" och att växa upp.

 

Här kommer salladen jag gjorde efter att jag hade slutat då vi inte har matkorten på fredagar så jag var ganska hungrig :) I salladen hade jag nästan samma saker som sist: ruccola (senapskål), färsk spenat, isbergssallas, paprika, tomat, wokad färsk broccoli, wokad squash fetaosts"blanding" och en hounungsvinegrette på <3

 

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards