Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Emmeli - 6 januari 2015 20:31

Dagen har tyvärr gått snabbt tycker jag, inte så bra.. Skulle hinna med mer än vad jag gjorde hahhah Idag har jag typ chillat och spelat laserdome.

 

Det har varit väldigt ändrade planer med denna laserdome hahah Men men så blir det ibland tyvärr :/ Men kära Tova hängde med till slut :) Vi mötte Nelly och hennes kompis Madde... Jag hade stora förhoppningar på att jag (och Tova) skulle klå de små töserna ;) Men vad hände!? Vi blev krossade....av.... Nelly....... Jag vet inte riktigt var Madde hittade på under tiden hahha     


 

När jag kom hem vid sex tiden gjorde jag en väldigt najs sallad <3 I den hade jag isbergssallad, ruccola/senapskål, färsk spenat, gul och röd paprika, tomat, grekisk feta-ost, gurka, wokad squash och wokad broccoli. Ni måste verkligen göra denna sallad eller något liknande <3 såååå gott

 

Nu ska jag ta bort min ansiktsmask, bye bye! :) hahhaha


Av Emmeli - 6 januari 2015 12:44

Idag som jag faktiskt ovanligt länge <3 Jag brukar sova typ till halv nio men idag så sov jag typ till elva ;) Rätt najs faktiskt, men man känner sig faktiskt mer seg när man har sovit i så många timmar hahahha  Jag vet inte hur länge man borde sova men typ 9h för bäst effekt kanske? hahah  Eller?!

 

Nu sitter jag iallafall här i sängen och har precis ätit upp min gröt och nu kollar jag på tv!! :)   

Som ni ser har jag gjort en ny "design" ;)    Jag tänker byta bilder lite oftare på själva "startbilden" eller vad den heter, så vad tycker ni? haha  Bilden i mittten är verkligen denna vinterns favorit bild <3 PS. den är taggen med min mobil (samsung galaxi s5)  

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards