Emmeli Kolsut

Alla inlägg under februari 2015

Av Emmeli - 8 februari 2015 13:49

Igår red jag Beyonce med Elvira som red på Danny :) Det var kul att se hur både Danny och Elvira har utvecklats!! hahhaha När vi hade ridit färdigt skulle Elvira fotta mig och Bessie, hahha om man säger så så är inte Elvira den bästa fotografen... 

 



Vad tycker ni om bilden? Jag syns inte, Elviras hästs mulle är med och även mitt skal haahahha

Men hon tog en hyfsat bra iallafall :)


     


Efter det hade vi liite varmchocklad mys i stallet <3

Av Emmeli - 7 februari 2015 11:37

Igår vid sju stack jag hem till Tova för att ha lite myskvväll tillsammans då det var så länge sen vi träffades.  Vi gjorde banan/äpel pannkakor och krumelurer. Till det hade vi nutella, jordnötssmör, apelsin och hallon. Vi var faktiskt tvungna att ha nutella då det var internatonella Nutella-dagen den 5 februari :) Allt blev väldigt lyckat förutom bilden hahahah  Sämsta ljuset ocs men men ;)

 

Av Emmeli - 5 februari 2015 21:35

I lördags var jag på Hilda fest, av mig fick hon en prinsesskrona och ett stort halsband :)

Det tag var det helt hypat hHahaha dansade och sjöng till gamla låtar men vi lekte även lite "lekar"

Av Emmeli - 5 februari 2015 20:32

Har typ inte bloggat på snert en vecka, men ni vår faktiskt ursäkta mig <3 Men det har faktiskt varit mycket plugg och sånt annat skit hahaha Det känns konstigt att FN-rollspelen är över då det var sååå många månaders förberedelser i förväg :/ Men det har varit super najs :) Funderar att vara med nästa år faktiskt fast att detinte är obligatoriskt. Här kommer lite bilder <3          


PS. Det var en strikt klädkod så mobba inte :*

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards