Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Emmeli - 8 februari 2015 18:29

Från igår till idag sov jag hos Wilma :) Det var super najs då vi har kommit närmare varnadra igen <3 Vi lagade kyckling med pommes och sallad. Vi var väldigt nöjda. Efter maten var vi allmänt konstiga och spelade in massa konstiga videos hahahha Sedan fixade vi lite gott vi tidigare hade köpt i affären. Jag åt typ alla chockladmaränger Wilma hade gjort tidiare <3 sååå bra jobbat, gumman :)


 

     


Under mello tappade Wilma sin mobil i dippan... hahahah Rätt synd... Efter det gick även hennes laddare isönder... Inte Wilmas telefons dag alltså... Vi avslutade med att gå en rund ;)


 

Av Emmeli - 8 februari 2015 13:49

Igår red jag Beyonce med Elvira som red på Danny :) Det var kul att se hur både Danny och Elvira har utvecklats!! hahhaha När vi hade ridit färdigt skulle Elvira fotta mig och Bessie, hahha om man säger så så är inte Elvira den bästa fotografen... 

 



Vad tycker ni om bilden? Jag syns inte, Elviras hästs mulle är med och även mitt skal haahahha

Men hon tog en hyfsat bra iallafall :)


     


Efter det hade vi liite varmchocklad mys i stallet <3

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards