Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Emmeli - 17 augusti 2013 23:52

  Nu har jag bestämt mig för att börja blogga "på riktigt" Det var svårt att blogga direkt från hotellet för jag hade alla bilder på kameran , jag hade inte min data med mig :( ska göra ett inlägg om varje land jag var i under sommarlovet Egypten, Turkiet, Polen och Frankrike :) om det går för jag vet inte riktigt hur många bilder som får plats i ett inlägg! :) då börjar jag! :D


Egypten, Hurgada, Makadi Bay. Sungwing Waterworld Makady Beach ****


Detta hotellet var de bästa/största jag har varit på! det var riktigt stort! :)




                                                  

              Bilder på Hanna! :)                                 

                    

   


                                           


här kommer bilder på hotellet! :)

                                                                                                                                                             


Här kommer bilder på oss! :)

                                                                                               


de sista bilderna är på de "roliga" sakerna! :)

                                           


såååååå.... ett långt inlägg kan man säga! :) turkiet kommer onm några dagar! :) 

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards