Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Emmeli - 1 augusti 2013 15:49

Hejsan! Det var riktigt länge sen jag blogga men jag har varit iväg HELA sommaren och bara mer väntar.... jag känner mig så klart glad men det är lite tråkigt att jag inte har kunnat träffa mina vänner. Jag tycker det iallafall men de kanske bara är glada att de har sluppit mig? hahhah man vet ju aldrig! ;)


Någon dag efter skolavslutningen åkte vi till Egypten med mamma och hennes familj i två veckor.

När vi kom hem från Egypten var jag och Nelly hemma i tio timmar sen åkte jag och hon till Polen med pappa och hans familj. Vi bokade en resa till dagen efter! !!! Hhaha yolo vi bokade en resa till Turkiet i en vecka.

Efter den veckan var vi en vecka i farfars hus typ i en sommar by med mina brödrar Texas och Max! :D
Sen sjusa pappa oss till vår mormor. Mamma och Martin och Hanna kom några dagar senare. Men hanna blev sjuk....hon blev inlagd på sjukhuset så vi fick stanna längre än planerat. Vi fick stanna en vecka länge. Men hanna kom hem idag så vi är hemma imorgon kl.15 :) vi vet inte riktigt vad hon hade men hon får fortfarande medicin ;)

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards