Emmeli Kolsut

Alla inlägg under april 2013

Av Emmeli - 11 april 2013 20:29

Har inte bloggat på ca en vecka men här kommer några inlägg på vad jag har gjort :)

Jag har gjort två stycken smootihe. En med smak av kiwi, banan och hallon och den andra var med smak av hallon och banan! :) Fett gott! :)

Av Emmeli - 4 april 2013 20:15


* jag älskar sallad, grönsaker och frukter!·     
*Jag är social och älskar att prata! :)
*Min humor är grym.
*Jag önskar mig en hund över allt annat.
*Har väldigt stora krav på mig själv.
*Jag är envis.
*Jag är organiserad. (gillar att planera i förväg)
*Jag är älskar att shoppa.
*Jag försöker alltid vara så glad jag kan och ha ett leende på läpparna för glädje sprids.
*Jag är riktigt barnslig.
*Mitt hår är extremt stor ibland

Av Emmeli - 4 april 2013 19:15

Hann inte blogga igår för jag hade ett grymt stort prov idag! :)

Av Emmeli - 2 april 2013 19:33

Glömde att lägga ut bilden till förra inlägget! :)

Av Emmeli - 2 april 2013 18:02

Har precis kommit hem från bamse-gympa. Innan gympan åt jag och Hanna en hel melon! Fett gitt asså! :) en del till mig och en del till Hanna! :)

Av Emmeli - 1 april 2013 22:27

Oj glömde säga att när jag kom hem åt vi lamm och potatismos och sallad! Bilden ser ni i förra inlägget! :) när vi var hemma hos Tova åt vi också typ en kyckling gryta med Cocosmjölk och wok-grönsaker! Har ingen bild på det :( nu ska jag sova! :)

Av Emmeli - 1 april 2013 22:23

Japp idag är det första april! Tänk om någon är född idag! Fy vad hemskt, den kan bli mobbad för att den är ett skämt! !! Ååå stackare! :( <3 jag har inte lyckats att lura någon... men Cornelia har lurat mig två gånger och Martin en gång! Fick typ hjärt atack varje skämt :|

Idag har jag iallafall varit med tova! Först var vi hos mig, vi ritade en teckning till Hanna. Vi satte den på skötbordet så att hon kan kolla på den medans man byter blöja! Hon älska verkligen den!!! :) det var bra för att vi häll på med den från 12-17!!!!! :) vi åt tup lunch hos mig. Det var jordärtskock soppa! Fett gott faktiskt! Sen stack vi hem till Tova! Där kolla vi pp roliga klipp och hon måla mina naglar! .

Nagellacket var fett snygg! Hon köpte det på Maxi. Jag funderar på att köpa likadant men då måste jag följa med mamma till maxi!!! Ehhh NEJ! om hon ska köpa de åt mig kommer hon bara att köpa fel typ!! Åååö måste kanske följa med ändå. ......

Men men nu ska jag sova! Är fett trött! :) godnatt <3

Av Emmeli - 1 april 2013 22:01

Igår när vi var hos Martins föredrar hade Hanna grymt söta kläder! ÄLSKAR kappan från Zara ! Eller vad tycker ni? :) när vi kom hem åt vi vit choklad mousse! :)

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards