Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Emmeli - 1 april 2013 22:27

Oj glömde säga att när jag kom hem åt vi lamm och potatismos och sallad! Bilden ser ni i förra inlägget! :) när vi var hemma hos Tova åt vi också typ en kyckling gryta med Cocosmjölk och wok-grönsaker! Har ingen bild på det :( nu ska jag sova! :)

Av Emmeli - 1 april 2013 22:23

Japp idag är det första april! Tänk om någon är född idag! Fy vad hemskt, den kan bli mobbad för att den är ett skämt! !! Ååå stackare! :( <3 jag har inte lyckats att lura någon... men Cornelia har lurat mig två gånger och Martin en gång! Fick typ hjärt atack varje skämt :|

Idag har jag iallafall varit med tova! Först var vi hos mig, vi ritade en teckning till Hanna. Vi satte den på skötbordet så att hon kan kolla på den medans man byter blöja! Hon älska verkligen den!!! :) det var bra för att vi häll på med den från 12-17!!!!! :) vi åt tup lunch hos mig. Det var jordärtskock soppa! Fett gott faktiskt! Sen stack vi hem till Tova! Där kolla vi pp roliga klipp och hon måla mina naglar! .

Nagellacket var fett snygg! Hon köpte det på Maxi. Jag funderar på att köpa likadant men då måste jag följa med mamma till maxi!!! Ehhh NEJ! om hon ska köpa de åt mig kommer hon bara att köpa fel typ!! Åååö måste kanske följa med ändå. ......

Men men nu ska jag sova! Är fett trött! :) godnatt <3

Av Emmeli - 1 april 2013 22:01

Igår när vi var hos Martins föredrar hade Hanna grymt söta kläder! ÄLSKAR kappan från Zara ! Eller vad tycker ni? :) när vi kom hem åt vi vit choklad mousse! :)

Av Emmeli - 1 april 2013 21:58

Ett påskägg, ett påskägg som Feilx har gjort själv :), en scarf från azzesoreze och två stora påsk harar! :) fett gott eller ja men inte scarfen :) såklart!!!!

Av Emmeli - 1 april 2013 21:45

Igår var jag på middag hos Martins föredrar. Vi åt bacon lindan killing fett gott!! (Kyckling) med potatis och sallad. Riktigt gott! :) till efterrätt åt vi maränger med färska hallon och färsk ananas och en typ citron sås! Riktigt gott! :)

Efter det rullade vi ägg ! Jag och matilda vann 30kr var och nelly vann 90kr!!!!! Fett avundsjuk :) visst blev mina ägg fina? :)

Av Emmeli - 1 april 2013 21:31

Jag och Cornelia och tova var i stan. Vi spela tre spel laserdomen. Det var fett roligt! Typ det roligte jag har gjort på länge :) vi åt bakad potatis på graffiti och fina, goda desserter! Men även majs på pistaschia :)

Av Emmeli - 1 april 2013 21:13

Torsdag till fredag har jag varit hos pappa. :) vi var på påsk-bowling, varit på påskmiddag och liknande! :)

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards