Emmeli Kolsut

Alla inlägg under december 2012

Av Emmeli - 17 december 2012 12:15

pVi slutar om 5min! Idag ska jag inte göra något speciellt utan träna på franska verb och gå på grönt kort kurs! :-)<3

Av Emmeli - 17 december 2012 09:43

Lördag: jag följde med Emma att lämna Ante i Åhus! Tråkigt men han kommer att trivas hos My! På kvällen sov jag med Emma! :-)

Söndag: Jag och Emma hjälpte till och sälja på julbassaren i Landskrona! Det var super roligt att sälja! När vi skulle köpa korv med bröd så märkte vi att man behövde grilla sina egna korvar! Jag förstörde tre eller fyra stycken. Alla ramla i glöden och börja brinna typ... :-P på kvällen red jag Sigrid med mina NYA stövlar! Haha // Emmeli

Trude// cornelia

Av Emmeli - 15 december 2012 19:30

Nu har vi lämnat Ante!... :'(

Av Emmeli - 14 december 2012 20:10

Nu på spåret med chips och dipp!<3 :-)

Av Emmeli - 14 december 2012 19:00

Idag kom Sveriges Michael jackson till vår skola! Han vann en tävling, så nu är han Sveriges bästa Michael jackson dansare! <3 :-)han var faktiskt duktigt!

Det är en jätte gulliga pojke som sjunger och dansar till loreens låt! Sök på "Vincent loreen" på youtube ! <3 :-)

Idag lämna jag också in mitt so arbete 14sidor och tre frågor! <3 :-)

Av Emmeli - 14 december 2012 18:17

Hej! Igår på hööks köpte jag stövlar, stödd och läderbalsam! :-). Idag har jag varit lite med Emma" imorgon ska jag sova med Emma! :-) <3

Av Emmeli - 13 december 2012 16:14

Nu väntar jag på Emma! Vi ska till hööks! <3 :-)

Ovido - Quiz & Flashcards