Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 17 december 2012

hej

Av Emmeli - 17 december 2012 21:59

Jag kom hem vid halv nio från kursen! Det var faktiskt mycket spännande! :-)

Av Emmeli - 17 december 2012 12:15

pVi slutar om 5min! Idag ska jag inte göra något speciellt utan träna på franska verb och gå på grönt kort kurs! :-)<3

Av Emmeli - 17 december 2012 09:43

Lördag: jag följde med Emma att lämna Ante i Åhus! Tråkigt men han kommer att trivas hos My! På kvällen sov jag med Emma! :-)

Söndag: Jag och Emma hjälpte till och sälja på julbassaren i Landskrona! Det var super roligt att sälja! När vi skulle köpa korv med bröd så märkte vi att man behövde grilla sina egna korvar! Jag förstörde tre eller fyra stycken. Alla ramla i glöden och börja brinna typ... :-P på kvällen red jag Sigrid med mina NYA stövlar! Haha // Emmeli

Trude// cornelia

Ovido - Quiz & Flashcards