Emmeli Kolsut

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emmeli - 17 augusti 2012 16:25

Hejsan! Idag tränade jag frihets-dressyr i ridhuset . Ryan tyckte att det var jätte skoj!!! :D När jag och Wilma va så plockade vi äpplen fast vi glömde att äta de på stranden... Jag skar alla i bitar för jag tyckte att Ry skulle få äpple bitar istället för godis. Han är lite rund om magen så då tänkte jag att människor äter frukt och grönsaker när de vill bli smalare så då fick Ryan också vara nyttig. Så när han gjorde rätt fick han istället äpple!

Vet inte om det funkar så men det skadar iallafall inte. Tror

ni att det är likadan som för människor?? Vem vet...

Han tyckte att de var jätte goda! Han tackar nog dig, Wilma!!

Av Emmeli - 16 augusti 2012 23:43

God natt men innan ni lägger er så hjälp mig var jag ska rida imorgon? Padocken eller ridhuset eller stubbåkern eller ängen eller stranden? Snabbt !! <3

Av Emmeli - 16 augusti 2012 23:40

Nu har jag kollat på Under toscanas sol och coyote ugly. Båda var bra men på olika sätt!:) <3

Av Emmeli - 16 augusti 2012 20:30

Haha jag pratade med pappa vid sju.


Pappa: Vi ska kanske till Danmark på lördag.

Jag: Okej, men vad ska vi göra där?

Pappa: Andas med dansk luft!!!

Jag: hahahah!


Då vet man vem jag har fått min dåliga humor från ! hahha :P


Av Emmeli - 16 augusti 2012 20:15

   


Moffis var jätttttttttttte äkligt.........

Av Emmeli - 16 augusti 2012 20:00

 vilken film ska jag se?


1. Coyote ugly


2. Mamma Mia

 


3. Hellboy

 


4. Sx and the city The movie

 


5.

   





Till någon av dessa filmerna har jag detta:

 


     

vet inte vad detta är ? <3





hahha jag köpte mer än 0,5 kg godis. Min mage kommer att växa! hahha  

Av Emmeli - 15 augusti 2012 20:15

Tack, Wilma för fotona. idag red jag på stubbåkern igen... Traktorn missade lite så det blev ett hinder av det! Det var jätte roligt att hoppa det! Det var ca 40cm men de syns knappt bilderna! <3             

Av Emmeli - 14 augusti 2012 22:00

Idag kom Wilma http://lightday.bloggplatsen.se/ vid halv 2. det var länge sen jag träffa henne!  Sen mockade vi tre boxar och stack till stranden. Det var jätte skönt i vattnet. Men sen skulle vi simma över ett rev med sjögräs. Men gräset var så högt så när vi simma över det så  nudda de våra magar.. Ååååå äckligt. Haha. vi köpte även mjukglass i rosa-kiosken den var verkligen god.


   


Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards