Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Emmeli - 7 augusti 2012 22:44

Åååå har så myvket att göra dessa dagarna för elin ska iväg och tatuera sig på onsdag hela dagen(då passar jag alla, alltså Ryan, Stickan och Bea) och torsdag till fredag ska hon på meeting med bea. så jag passar Stickan och Ryan!


 kolla här:                                              


                                                 Stallsysslor: skruba hinkarna fylla vatten, blandamat, sopa och rykta, blanda foder!!

                                                  


                                                  


                                                  


                                   

Onsdag: Rida ner till stranden och bada, mocka tre boxar + stallsysslor, gå en runda med bea i ca 30min och på kvällen ska jag följa med sofia och sigrid på trännings tävling.


Torsdag: Rida ut med sofia (långarundan),mocka tre boxar + stallsysslor.


Fredag: Rida, mocka tre boxar + stallsysslor.


Lördag: Mocka två boxar + stallsysslor.


Söndag: Rida, mocka två boxar + stallsysslor.



och varje dag måste jag också:


09.00= Ge frokust till hästarna.

Rida

12.00= Släppa ut hästarna.

12.10= Ge lunch till hästarna.

Mocka + stallsysslor.

16.00= Ge middag till hästarna.

20-21.00= Ta in hästarna och ge de kvällsmat.


Mycket va? <3

Av Emmeli - 7 augusti 2012 22:19

DÅ har jag har en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka...


För några veckor sen fick jag en försäljnings-ponny, Ryan. blev så himla glad. Det innebär att jag har han som min egen alltså rider ocg skit göran. haha men det är det värt. :)  Han heter Ard Chuan Ryans Son In Law men det är lite långt....................... så vi kallar han Ryan. <3 Han är 19år och har varit med i SM och mycket annat. Kan inte fatta att han har hoppat 1,40m (140cm)


Sötis <3

   

På denna är det Elin som rider. Han står i hennes stall, hon är ägarn. Det var även hennes sista ponny... :( <3

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards