Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Emmeli - 8 augusti 2015 23:28

Nu när sommaren varit på besök några dagar har jag och Tova passar på att njuta lite extra!

 

Av Emmeli - 8 augusti 2015 21:15

Äntligen har jag och Wilma skaffat oss en Youtubekanal !!!Sjukt aaaså, vi har pratat om det ett bra tag men nu så!! Vår kanal på youtube heter Indsideblonde https://www.youtube.com/channel/UCwqDT6zcLqjNNJbThEJrzjw           och här är länken till vår instagram https://instagram.com/insideblonde.we/  Både jag och Wilma tycker detta är extremt roligt så döm inte vår galenhet :)  Då detta är endast en rolig sak ;) Kolla in våra två videos sålänge <3

         

 

Av Emmeli - 8 augusti 2015 21:00

Idag red jag ut med Isabelle och hennes häst Dolly. Jag red ut på Adam. Mellan 10 och fem på eftermiddagen får man inte rida på stranden (sommarhalvåret) så vi fick rida långa rundan och vända :) Men det funkade nästan lika bra! <3

Vid golfbanan har inte träden och buskarna blivit klippta så jag råkade bryta av en HEL gren när vi skulle rida under den... ajjjj    hahaha

Det roligaste på hela uteritten var när vi skulle gå igenom en tunnel... hahahha Dolly pustade så att det ekade och Adam blev såklart rädd när det ekade!!! hahahhah stackars lilla häst <3

Nu är jag barnvakt och det ska jag vara i några timmar till så vi hörs väl imorgon!

 


Av Emmeli - 8 augusti 2015 17:12

Hejsan! Igår träffade jag Wilma och Saga. Eller snarare Wilma var hemma hos mig och sen träffade vi Saga på tåget hhahaha jag hade föreställt mig ljusfestivalen helt annorlunda faktiskt... Men den var mysig ändå!.. Det som var lite sämre var att det var sååå mycket folk överallt!!!!!!

 


Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards