Emmeli Kolsut

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Emmeli - 10 mars 2015 22:10

Om jag ska forkorta denna helgen som har varit är det: barnvakt och sortering.


Fredag till lördag sov jag faktiskt hos en familj då föräldern skulle bort :) Det var första gången jag sov över hos en familj, men det var väldigt najs and mysigt. Vi stack till pizzerian och köpte två pizzor och kebabrulle. Medans vi väntade stack vi till Hemköp för att hitta lite mer "gottis" till filmen vi skulle se, "Spy Kids" hahha  Vi köte mer chips, "dippkrydda" och laktosfri gräddfil. När jag hade betalat på hemköp fick jag lite halvt panik faktiskt... Tänk om resten av pengarna inte skulle räcka till våra två pizzor och kebabrullen... Problemet var att jag hade inte min privata plånbok med mig så jag kunde lixom inte lägga ut eller något heller... Men problemet löste sig då det blev billigare på pizzerian än vad jag hade räknat ihop i huvudet när vi var på Hemköp.


Alltså köp aldrig snacks innan du har betalat pizzorna och kebabrullen om du inte är 100% på att du har pengar så att det räcker. Eller så kan man ju räkna ihop på pizzeran vad allt kostade så att du vet hur mycket du måste lägga undan. hahah Nog om pizzorna och kebabrullen. NÄr vi kom hem funkade såååklart inte Netflix för att det var något problem med internetet så vi fick sätta deras MacBook på vardagsbordet.. Men det funkade minst lika bra! Jag såg inte hela filmen då jag var tvungen att läsa ut min bok till engelskan, "The Fault In Our Stars" eller så halvsov jag ;)


Jag har städat och soretat mitt rum rätt så noga faktiskt --> nöjd chey


SÅ ni som inte vill missa detta kom hem till mig inom några dagar, eller så väntar ni på mitt inlägg där jag kommer ha bilder på mitt rum och inredningen. 


Det blev ju ändå ett lågt inlägg då historian med pizzorna och kebabrullen tog över, men men GODNATT


    

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards