Emmeli Kolsut

Direktlänk till inlägg 5 juli 2015

Slaget, Avslutning, Domsten, Bagels, Ystad, Beach, Tre skor, Gröningen, Glutenfritt, sommarmat , konstverk

Av Emmeli - 5 juli 2015 22:00

Jävla skit!!! Nu är det tredje gången jag skriver om detta inlägget!!! Efter som att jag lämnar datan när jag äter och sånt så loggas jag ut.... Så störande! Men nu ska jag försöka få med allt som var med i de andra inläggen. Egentligen hade jag planerat att göra ett inlägg innan vi åkte till Florida, USA men jag hann inte riktigt! Inlägget skulle handla om vad som hände i början av Juni med skolan och med vänner innan jag åkte till USA den 13 juni, vi var iväg i två veckor och efter en vecka blev min mobil stulen på de andra hotellet! MEN MEN

 

Här kommer inlägget som jag skullr gjort om jag hade packat i tid!

     

Årliga fotbollsmatchenvi hade mot ProCivitas var super rolig att kolla på! Alla var sååå taggade och vår hejarklack sjöng Campeon-visor hela tiden

 

 

Skolavslutningen hade vi den 4 Juni i Maria-kyrkan :) Väldigt mysigt faktiskt, kommer att sakna vissa trejor men annars var det inte särklit sorgligt ;) Efter kyrkan stack vi och fikade på bruksgatan.


       

Kommer inte ihåg vilken dag men vår skola var iallafall och grilla i Domsten tillsammans. Vi försökte även att spela brännboll, Omega vs. Alfa men det gick inte jättebra då de flesta hade druckit lite för mycket "läsk"

   

I ju med att jag skulle åka på semester försökte jag träffa alla mina fina vänner innan.... jag lyckades nästan iallafall. En eftermiddag åkte jag in till stan för att träffa Märta och Elin hahhah

                 

Någon av dagarna vae jag och Wilma i Ystad ;) När vi väl kom fram efter typ 2h visste vi knappt vad vi skulle hitta på!? Finns egentligen inte särklit mycket att göra, men umgicks gjorde vi. <3

   

Efter Ystad träffade jag och Wilma Juni, Fanny och Matilda på Tropical Beach där vi grillade lite smått och gott! 

Vi stack hem strax innan tolv om jag ej minns fel :)

 

Träffade även Tooova en sväng innan jag åkte till Florida.     

Efter skolavslitnigen stack ja och några från andra klassen till gröningen där vi träffade folk från lite andra skolor, främst från JB och Procce.

   

Isabelle min ny hittade barndomsvän hann jag också att träffa. Vi bakade Buddapest-rulle med hallon i!! Kan ni fatta att vi åt upp hela!? SÅ gott men så lång matkoma efter alltså!

     

Fina pizzabullar!? hahahha tyckte vissa blev riktigt söta iallafall! Tog några timmar att göra men vad klarar man inte utan lite hjälp av IDA"mesen"  :*


Nu tror jag att jag har fått med de "viktigaste"  Som ni ser hann jag träffa många vänner men tyvärr inte riktigt alla... Men det får vi ta att ändra innan skolan börjar!

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmeli - 16 september 2015 22:36

Måndag till tisdag var jag och min klass på lägerskola i Örkelljunga. Vår klass är inte så duktiga på att planera men det blev ändå bra! <3 På kvällen grillade vi mat som vi själva hade med oss då ingen orkade fixa matgrupper hahhaha...

Av Emmeli - 13 september 2015 23:15

Idag vid tio körde farfar oss till Glumslöv kyrka för att repetera lite till innan gudstjänsten som började kl.11. Innan hette kören Glumslövs flickkör men nu heter vi Young voices! Låter mer proffsigt än vad vi egentligen är hahha. Just nu består vå...

Av Emmeli - 29 augusti 2015 00:00


Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Wilmas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!     ...

Av Emmeli - 28 augusti 2015 07:40

Godmorgon! Just nu sitter jag på tåget påväg till skolan.. men vi tåget väntar vid en stopp signal så vi står just nu stilla framför Ramlösa :) Igår efter kören stack jag upp till stallet för bl.a smörja Bessies framben med kylgel! För tre daga...

Av Emmeli - 25 augusti 2015 13:34

I fredags fikade vi på Espresso house med vårt "crew" för att fira Ida som fyllde år! Set var supermysigt! Efter vi hade fikat färdig gick vi runt i stan osv. i flera timmar vi hade superkul [Bild] ...

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards