Emmeli Kolsut

Alla inlägg under juni 2014

Av Emmeli - 20 juni 2014 19:04

Jag ska faktiskt inte "fira" midsommar idag utan imorgon... haha ja, ni läste rätt. Idag är det soffliggande... rätt tråkigt men har inget annat att göra...

Jag fyllde år för snart en vecka sen. Jag hade tjej fest kvällen innan. Det var najs i början och slutet men det blev lite drama i mitten.... hahahha. .... men annars hade vi väl kul. Jag fick också fett najs presenter hahahha. Jag fick V.S (endless love), kjol, linne, 2st choklad, doftljus, kokbok, choklad medalj nr.1 tror det var allt ? förlåt om jag har glömt något :/

På lördagen fick jag många Grattis mm. Och även presenter från familjen. Jag fick mobil (Samsung galaxi s5), byxdress, presentkort, 2st tröjor, pengar, silverring, silver halsband, silver öronhänge, chokladask, en jävla massa blommor, klocka, hotell vistelse det var nog allt, har säkert glömt något men men. :)

Men vid tolv fick jag en super duper najs present igen <3 av min fina bästa fantastiska vän Cornelia <3 Denna gången var det en video på mig och henne. Hon hade gjort den såååå fin och lagt till min favorit musik mm. "Love" men det var ändå soligt för hon har flyttat långt ifrån nu...45 min bort men ändå. ... Så jag börja gråta i slutet. Men jag hoppas VERKLIGEN att vi kommer behålla kontakten <3

Av Emmeli - 19 juni 2014 20:03

Detta var typ hundra år sedan... hahahha :)
men nu har jag sommarlovet! Hahaha så nu har jag littta mer tid att blogga ;)

idag har jag faktiskt bara typ ätit och chillat.... tagga beachen.... hahahhaha

Jag gjorde världens godaste avokadoröra med keso <3

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards