Emmeli Kolsut

Alla inlägg under september 2013

Av Emmeli - 24 september 2013 22:03

Igår hade vi friidrott på heden! Har sjukt mycket träningvärk. Dagen var riktigt bra! Jag kom tvåa i höjdhopp (1.30cm) tvåa i stöta kula (8.6m) och fyra i längdhopp! Hahaha kom med fel fot två av tre gånger... (3.34m) så det var lite störigt för jag brukar få bättre! :(

Av Emmeli - 24 september 2013 21:58

Idag gjorde jag rätten jag hade planerat! :) jag gjorde hasselbackspotatis och stekt/grillad kyckling och en super god grekisk sallad med avocado! ? kycklingen ser bränd ut på bilden med det är bara marinaden! :)

Av Emmeli - 22 september 2013 10:43

Igår när jag red Marabou han super konstig!? Han typ hade inte samma sug att springa och han hade typ ingen balans? Men Amanda sa att det inte såg konstigt ut!! Men jag litade på mim känsla och ringde Emma hans ägare! Han var halt i båda fram bena men han ville lixom inte visa det för han vill inte svika.. ?
Fullmåne och hans öga och öra! :)

Av Emmeli - 21 september 2013 10:58

Då var jag på väla med Ida och Cornelia och Tova! :) jag handla en smyckes hängare och en tubtopp! :) efter ett tag stack Cornelia hem för att hon skulle träna ich resten åt på McDonald's! :)

Av Emmeli - 18 september 2013 22:05

Idag tog jag av tandställningen! Så skönt! !!! :)

Förre tandställningen!

Efter tandställningen!

Efter tandläkaren firade jag det med lite oreo-glass från Burger King!

Av Emmeli - 18 september 2013 21:58

Efter skolan fota jag, tova och Cornelia! :) fett kallt för att jag hade bara en sommarklänning! :) rätt nöjd med resultatet! :)

På kvällen tränade jag hoppning för Malin! Gick lite sådär! Men vi hoppade 100cm!! :)

:)

Av Emmeli - 18 september 2013 21:53

:)

Av Emmeli - 18 september 2013 21:53

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards