Emmeli Kolsut

Alla inlägg under december 2013

Av Emmeli - 25 december 2013 05:10

Äntligen ska man sova! ;)

Av Emmeli - 25 december 2013 03:15

God Jul på alla er där ute som säkert sover, men här är festen igång på riktigt! Med hög musik, dans ich discolampor som blinkar i takt! En helt normal jul enligt min familj!

Men det är fett chill att dansa och sjunga till t.ex who let the dogs out, gangan style, "nossa nossa", ABBA, Mirakel Jackson, Avici, ketchup mm. Ni fattar hahhahaha! Fett najzz Jul!

Vi åt polsk julmat och öppnade presenter som man brukar! Sen kom julklappsspelet..... jag vann en typ fotokub! Helt galet skoj!

Av pappa fick jag nagel saker, inte nagellack utan gele mm. Så sjukt glad äntligen kan jag göra naglar på mig och alla andra som vill? ;)

Av Nelly fick jag saltvatten spray och ett halsband med en pärla ;)

Av farfar fick jag 500kr och typ en deodorant på spary hahahah

Av min morbror Niklas fick jag presentkort på väla!

Lagom till julklapps spelet kom min andra mobror med sin flickvän av dem fick jag nagellack+små kulor och en ögonskugs "pallet"

Aaaa undrar vad jag får av mamma har inte önskat mig något speciellt? ;)
Här kommer lite RANDOM bilder från idag!

Av Emmeli - 23 december 2013 22:31

Har precis ätit upp mitt granagranatäpple! Mitt tredje granatäpple under jullovet! :)

Av Emmeli - 23 december 2013 17:02

Snart är det äntligen jul! Fast utan snö men ändå härligt! Detta året ska jag fira både jul och nyår hos pappa! Egentligen skulle jag va med kompis/kompisar på nyår men det sket sig! Hahhaha längtar redan till nästa nyår! ;)

Imorgon är det jul! Fast jag har faktiskt fått lite julklappar redan. Jag har fått 1000kr av Eva och Affe. Idag kom mima passebarn hem till pappa och gav mig en present ;) så gulliga! Klarade inte av att vänta tills imorgon så jag öppnade paketet precis när de hade stängt dörren! Hahahhah jag fick iallafall rn mycket snygg väska ich en plånbok! ;)

;)

Av Emmeli - 19 december 2013 23:18

?

Av Emmeli - 16 december 2013 21:49

:)

Av Emmeli - 16 december 2013 21:47

Efter skolan red jag Marabou. ;)

Efter stallet körde jag och Nelly ett hårt träningspass ;) nu dricker jag en protein mix by my och äter nötter! ?

Av Emmeli - 13 december 2013 16:38

Idag var jag med i Luciatåget på skolan! :) efter det åkte jag, Tova och Emma gick även lucia på sjukhuset i Helsingborg. Det var fett najs, vi fick pengar och aladin choklad! ;)

Presentation


Välkomna, hoppas ni stannar!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Emmeli Kolsut


Ovido - Quiz & Flashcards